Even een snelle vraag. Bestaat er ook kinderchampagne zonder prik? Vorig jaar hadden we een fles van de Hema meegenomen maar daar zat prik in. Zo ja waar?
Ik denk niet dat dat bestaat. Champagne heeft een kurk en een kurk heeft druk nodig om te knallen. Zullen altijd bubbels in zitten (althans, das mijn redenatie haha)
Jaaaa ook benieuwd naar. Maar volgens mij bestaat dat niet. Het champagneidee komt volgens mij juist door de koolzuur.
Oke, weer wat geleerd nooit over nagedacht. Vind die flessen zo leuk nog een aantal jaren mee wachten. Appelsap is een mooi alternatief.
Haal je toch kinderchampagne (action en hema hebben de goedkoopste), gooi je die leeg, appelsap erin en klaar Het gaat de kindjes toch om de fles haha
Idd gewoon fles leeggooien en dan vervangen door iets anders. Mijn zoontje mag dit jaar wel de kinderchampagne drinken. En aangezien ik echte champagne niet lekker vind, drink ik gezellig een glaasje met hem mee.
Dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik de titel las. "Kinderchampagne zonder prik" Ik: dat heet toch gewoon appelsap?