zindelijk en nu weer broekpoepen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tido, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tido

tido Actief lid

21 aug 2013
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter is al vanaf 2 zindelijk. het gaat op en af en kan heeeeeel goed ophouden. ze houdt het zo op dat uiteindelijk altijd wel urine druppelt en dus naar de urine stinkt...

op zich is dit nog niet zo een probleem maar het komt steeds vaker en regelmatiger voor dat ze in haar broek poept.
    ze trekt zich terug, duwt haar handen tegen haar anus om de poep tegen te houden, gaat niet naar het toilet met als resultaat een vieze broek.

mijn geduld is op en helaas heeeft ze de laatste keren vaak straf ervoor gehad.
    beloningssysteem werkt niet...iemand een idee of herkenning?
    ze is vanaf 20 juli 4 jaar

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Ze is net 4 en gaat dus nu maar school. Is dit misschien een grote spannende verandering voor haar? kort om, kan er een reden zijn voor deze terugval?

3. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde verhaal. Dochter sinds haar tweede zindelijk, maar opeens een week of twee voor ze naar school ging poepte ze in der broek. Zo een vier keer Per week zeker.
    T was dan niet alles wat er uit moest en soms zat er alleen een grote veeg, maar toch...

Het gaat nu sinds een weekje weer goed. Ik denk dat ze moest wennen aan de vele veranderingen zoals een nieuw huis, nieuwe school en een nieuwe baby die er aan komt

Deel Deze Pagina