Zijn er hier ook mama's die wel eens een filmpje (denk aan een Disney film ofzo) met Hun zoon en dochter kijken en hij of zij er helemaal voor blijft zitten. Of wel eens met Hun peuter Naar de bioscoop Zijn geweest ofzo? Wij hebben hier vandaag met de kleine Meid van bijna 2,5 rapunzel thuis op de beamer gekeken en ze vond het geweldig! Heeft heel de tijd blij voor zich uit zitten kijken bij mama op schoot en riep heel de tijd wat ze zag op beeld zo grappig.. En tja je moet wat he op zo een regenachtige dag als vandaag Wie doet dit ook wel eens?
Als zet ik de Titanic op, zal mijn zoontje die uitkijken . Hij is helemaal gefascineerd door de tv. Daarom letten wij altijd op dat het max 2x per dag aanstaat, omdat hij anders de hele dag naar de tv zit te staren. Maar we hebben laatst met zn allen Finding Nemo gekeken, ze vonden het heel leuk. Al waren mijn dochters na 3 kwartier al klaar met kijken.
Mijn dochter is ook best een goeie tv kijker, maar ligt er wel erg aan wat er op is. Bambi vind ze bv erg leuk (en sprookjes zijn ook wel favo). Finding Nemo lijkt me wel een leuke, maar ws nog iets te vroeg! Disneyfilms voor wat oudere leeftijdscategorieen (Shrek, shark tale) vind ze echt heeeelemaal niets aan. Dus ga nog niet met r naar de bios. Over een dik jaar misschien.
jahoor ons manneke is helemaal weg van cars. die kan ie ook echt dromen maar wil hem vaak weer zien. als we en eind in de auto rijden staat deze film ook meestal aan. en als ie erg verdrietig is krijg je hem vaak met deze film weer rustig. ons meisje (nu 5,5) is voor het eerst met 2,5 naar de bios geweest naar wall-E vond ze zo leuk dat gelukkig nog kaartjes ervoor wonnen en nog een keer zijn geweest. de eerste keer mocht ze vann de aarige jongen gratis omdat ie dr wel erg klein vond en bang was dat ze het geluid eng zou vinden hihhi.
Mijn dochter van 2 jaar vind ik echt nog te jong voor disney. Wat ze wel kijkt; - Youtube Reksio (kijk maar eens echt heel mooi/leuk) - Youtube Molletje (komt uit Tjechië, ook zonder tekst, tik 'Krecik' als zoekwoord in) - Dikkie Dik (groot blauw boek plus dvd kost 15,00 euro, groot succes) - baby Einstein (nog een topper) en dat was het wel, oh ja soms Hoepla en Sesamstraat.
hier is de jongen echt voor TV/films/muziek...hij begon ook erg jong. huidige favoriet is mickey mouse club house als TVprog. danst de yippiedans mee, zingt mee voor zover hij kan.
die hoepla vind Emma ook leuk. gaat helemaal meedoen als ze gaan dansen. Zelf vind ik dit niks aan (het programma dan) een film van K3 heeft ze weleens gezien. verder meer programma's al sesamstraat wat ze kijkt
ja hoor. Onze dochter houdt ook van films. Ze is dol op alles van winnie the pooh en ze heeft een film van tinkelbell gehad voor haar verjaardag. Die is nu echt favoriet. Die wil ze heel de tijd zien. 'Mama, mag ik van de elfjes kijken?'.
ja hoor. Onze dochter houdt ook van films. Ze is dol op alles van winnie the pooh en ze heeft een film van tinkelbell gehad voor haar verjaardag. Die is nu echt favoriet. Die wil ze heel de tijd zien. 'Mama, mag ik van de elfjes kijken?'. We zijn ook al een keer naar de bios geweest in de zomer naar de film van pooh en pas naar een theatervoorstelling van woezel en pip. Is zoooooo leuk!
Mijn dochtertje is een groot disneyfilm liefhebber. Ik heb speciaal mijn oude videobanden opgezocht en de oude videorecorder er voor aangesloten en dan kijken we samen een Disneyfilm en ze stelt er vragen en we praten erover. Is altijd heel gezellig.
Hier zijn vooral Pixar films favoriet. Gnomeo en Julliet en Rio kijkt ze nu veel en zijn ook zo leuk Bij Finding Nemo moet ik begin stukje doorspoelen, ze vindt het zo zielig als de mama wordt opgegeten. Als ik dan heb doorgespoeld zegt ze altijd. Zo nu is de mama er nog Heerlijk die kinderlogica!
Mijn dochtertje vind de prinses en de kikker echt helemaal geweldig! Ze krijgt geen genoeg van de film, en dit is dan ook de enige die ze helemaal uitkijkt. Ze kijkt verder eigenlijk nooit tv.
dat hebben we hier met happy feet, dat we moeten doorspoelen, maar ze vind het pas leuk vanaf de babypinguin die geboren wordt (uit het ei komt) en bij rattatouille (die ze ook al 100x gezien heeft) vind ze alle stukken waarin alleen mensen (en geen ratten) te zien zijn, ook niet zo boeiend, dus die mogen we ook doorspoelen. en oja: Blinky Bill.. op een gegeven moment verzuipt ie bijna: 'kijk mama, nou gaat ie zwemmen!' en ik bevestig dat dan maar Onze dochter is ook een echte tv kijkster. Bioscoop hebben we nog niet gedaan. Is misschien wel leuk voor komend jaar, hoewel ze hard geluid nog steeds wat eng vind. Dus wat dat betreft twijfel ik een beetje.
Ik weet niet of het komt omdat we zelf honden hebben, maar ons zoontje is helemaal gek van 101 Dalmatiers. Dat is de enige film die hij (op wat schreeuwstukjes die ik doorspoel) af kijkt. Mickey Mouse Clubhouse en Teigetje en Pooh ook favoriet.
Ja hoor ik zie wel eens een film met mijn zoon, vooral op een regenachtige dag. Vooral Pooh is in trek. en laatst hebben we samen sneeuwwitje gezien. Dan hangt hij heerlijk tegen mij aan. Momenteel is engie Bengy erg in trek ('s ochtends op NL3) heb nu een dvd te leen van de bieb van engie bengy.
Mijn man zit nu met onze oudste zoon een filmpje te kijken (ik geloof Rio... maar weet het niet zeker). Het is er echt weer voor.
Ik ga meestal 1 keer per week met mijn dochter op ons bed een film kijken... Het is meestal ook dezelfde, namelijk Assepoester! Ik vind het heerlijk om op bed met haar een film te kijken... Vaak kijk ik mee en heel soms als ik erg moe ben doe ik even mijn ogen dicht! Zij vind het ook heerlijk en komt ook vaak zelf op het idee om boven een filmpje te kijken
wij zijn helemaal niet van de tv... maar bij opa en oma kijkt ze vaak bambi (die film komt er hier dus al helemaal niet in.. ik zit namelijk echt al na 3 minuten te grienen... misschien moet ik toch maar de tactiek van dreumesmama toepassen en het begin doorspoelen ) We hebben daarentegen wel film1 (meer voor onszelf zegmaar) en op zondagochtend zijn daar vaak wel disneyfilms Zo hebben we laatst ook rapunzel gekeken.. AS zat helemaal in ons gekropen zo spannend vond ze het Rapunzel is al jaren ons "haren-kam-sprookje" Enige wat ikzelf wel jammer vond is dat het verhaal niet helemaal overeen kwam met het verhaal dat ik altijd vertel. maarja.. je kunt niet alles hebben he
Ja hier ook hoor, alleen is het pas sinds kort dat hij het geduld heeft om de film ook helemaal af te kijken. en we zijn in de zomervakantie met hem naar cars 2 geweest, was ook net iets te lang voor hem, maar hij vond hem erg leuk, las hij hem op de reclame ziet wil hij hem ook hebben Mijn dochter heeft helemaal nog geen geduld om echt tv te kijken die is er na 5min klaar mee, behalve als ik een dvdtje van k3 opzet (concert) dan gaat ze meedansen.