Hoorde dat dit jaar de avond4daagse wederom als Home Edition gaat. Leuk!! Thuis hebben we er allemaal al zin aan vorig jaar hebben we ook mee gedaan, toen hebben we hem in de zomervakantie gelopen. Zag op de site wel dat het nu wel via de organisaties gaat die het normaal gesproken organiseren, dus het aanmelden moet ik me nog even in verdiepen. Ook mag je zelf weer je routes bepalen dat vind ik helemaal tof (de organisatie bij ons in de buurt loopt normaalgesproken nog steeds de routes die ik vroeger als kind al liep ) https://www.avond4daagse.nl/ Ben benieuwd of er nog meer ZP-ers aan de wandel gaan!
Jaa zeker gaan wij weer meedoen. Zoon zit nu in groep 5 dus denk dat dat de 10 km lopen word. Gelukkig samen met een vriendje en zijn moeder dus dat is gezellig!
Yes wij gaan meedoen! Met mn dochter van 3.5 de 5 km , dat red ze wel. Ons standaard rondje is 4km en doet ze met gemak.
Leuk, wij doen ook weer mee! Ga wel zelf de routes bedenken, want de routes die de app aangaf gingen alleen maar langs grote wegen (en trok de batterij van mijn telefoon enorm leeg). De oudste gaat voor de 4e keer lopen. De jongste voor de 2e keer (die kent alleen nog maar de home edition ).
Ik wil ook meedoen met dochter van 6, de 5km. Even kijken of er een beetje leuke routes zijn. Ik woon in een klein dorp in de polder en dan heb je niet zoveel keuzes.
Leuk! Nog meer aan de wandel Onze kinderen zitten in groep 5 en groep 7. Vorig jaar met de één 5 km gelopen en met de ander 10 km. Dit jaar gaan we met z'n allen voor de 10 km. Het lijkt de kinderen ook leuk om eens ergens anders te lopen, dus ik ga eens even op zoek naar leuke 10 km routes die net wat verder van huis af liggen!
Nou, precies dat ja na een jaar hebben we alle wandelroutes vanaf huis wel eens gezien! Dus denk dat we dan eerst in de auto stappen om bij een ander dorp een stuk te lopen.
Ja super leuk! Vorig jaar ook gedaan en ik heb nog steeds de Eroutes app op mijn telefoon, zo leuk om allemaal nieuwe wandelroutes uit te zoeken!
Hmm, vorig jaar dus in de zomervakantie gelopen, maar dat gaat hem dit jaar niet worden. Zie net dat je tussen 29 maart en 30 juni kunt lopen. Nou ja, alsnog genoeg tijd
Leuk! Wij gaan ook zeker weer mee doen, waarschijnlijk in de meivakantie. De routes in de app zijn niet de leukste idd, maar we hebben vorige keer ook regelmatig eerst de fiets gepakt om naar een mooie plek toe te gaan.