Kindercottage center Parcs. Welke?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door liefsvanmama, 5 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Als de baby geboren is willen we graag met ons complete (met zijn 4-en :)) op vakantie.

Eerst zag ik de newborn boerderij van hof van saksen. Wouw! Dat ziet er geweldig uit. Maar qua prijs in mei wel erg duur, en qua zwembad voldoet het denk ik toch niet aan onze eisen.
    Manlief vindt de zwembaden van center Parcs erg gaaf.

Nu dacht ik aan om bij Cp te boeken, en dan een kindercottage.
    Maar wat zijn nu de verschillen? Een kindercottage comfort lijkt me na de omschrijving gewoon een cottages huisje te zijn. Met kinderbed, kinderstoel, etc. Maar dat heeft iéder comfort huisje, dus wat is het verschil?:(:(
    En dan heb je nog de premium, die heeft ook speelgoed. Waar moet ik dan aan denken?
    En is dat net zo mooi als bijv de newborn van hof van saksen?
    En dan kan ik aangeven welk park, dan zie je 2 of 3 foto's, maar dat zijn dan vaak voorbeeld foto's. Dus dan weet je nog niet of je het juiste huisje hebt geboekt.

Wie kan me helpen? Wat kan ik verwachten en waar kan ik het best boeken.
    Irritant is dat je Cp alleen kan berichten via duur telefoonnummer...

2. liefsvanmama

O ja, wat wij belangrijk of handig vinden: een goed zwembad, dus geen Parc Sandur.

In het huisje baby faciliteiten, dus als het kan een ledikantje (geen stom campingbedje) en een commode. Evt ook een babybadje en box?

3. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    #3 Corry1985, 5 jan 2014
    Laatst bewerkt: 5 jan 2014
    Ja ik vind kinderhuisjes ook erg leuk en centerparcs is inderdaad vrij duur, maar Landal Land van Bartje Kinderstacaravan wil ik nog even benoemen. Het zwembad is superleuk, een speeltuin en ook vanalles binnen. Centerparcs blijft Centerparcs, maar dit park is ook geweldig en stuk minder duur! Ik geef het een 9. :) Ook omdat er op het veld gewoon een zandbak met leuke speeldingen waren, waardoor je ook bij je huisje alle plezier had.
    En er was een vast netjes Ledikant én Peuterbed én een commode die vastzat aan het ledikant. De douche was iets minder, maar wij gingen iedere dag zwemmen in het super leuke zwembad en gingen daar even douchen.
    Hopelijk is het in jullie mei ook een beetje mooi dan.
    Echt een aanrader!

Laatst bij Hellendoornse Berg geweest in een kinderhuisje maar dat vond ik "gewoon".

Nu vraag je de kinderhuisjes, maar als je echt alleen baby hebt en geen andere kindjes dan is een kinderhuisje zowiezo niet nodig. Dit zit vol speelgoed wat je niet kan gebruiken voor een baby.
    Dan is een vip-variant lekker luxe en neem je zelf wat speelgoed mee voor een baby en tsjah. Dan welliswaar een campingbedje, maar ik neem altijd die van ons mee, dat voelt veel prettiger.

4. liefsvanmama

Bedankt voor je antwoord.
    Ik heb al Eem dochter die dan drie is. Het lijkt me gewoon erg handig om een echte commode te hebben. Speelgoed meenemen is geen probleem, maar hebben kindercottages niet ook een echte speelkamer en eigen tuin?

Ik ga trouwens meteen even kijken op het park wat jij noemde. Maar een sta caravan, wijkt dat veel af van een huisje? Normaal kamperen we, in de zomer willen we dat ook doen. Maar nu willen we eenmalig wat luxer.

5. liefsvanmama

Ziet er inderdaad mooi uit! Alleen jammer dat baby en peuter op 1 kamer liggen.

Het zwembad ziet er voor kinderen ook leuk uit. Voor mijn man denk ik niet zo (geen wildwaterbaan...?) en hoe is de temperatuur van het water? Ook warm genoeg voor een baby?

6. liefsvanmama

Nog meer ervaringen?

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Wij zijn vorige week bij meerdal wezen zwemmen en kwamen langs zo n huisje ,zat echt een buitenglijbaanmet huis aan de cottages vast.dus denk dat kids zicht wel vermaken hahah,zag er mooi uit

8. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Een kinderhuisje heeft geen meer waarde.
    wij zijn bij meerdal geweest en er staat een stapelbed in dus niet handig met een baby.
    een campingbedje kun je niet kwijt.
    de wc is lager zodat de kinderen makkelijker naar de wc kunnen en er is een lage wasbak.
    verder is er speelgoed maar was niet veel bijzonders en zo vies dat ze er van mijn niet mee mochten spelen.
    ik zou dan ook voor een viphuisje gaan en dan zelf maar een campingbedje en speelgoed mee nemen.
    als je buiten de vakantie gaat hebben ze vaak mooie aanbiedingen met 50 % korting ook op viphuisjes e als je wilt heb ik nog wel een gratis telefoonnummer van center parcs

9. liefsvanmama

O dat wil ik wel. :)

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Ik heb geen ervaring met de kindercottages, maar qua park is voor een 3 jarige Heijderbos of Erperheide een aanrader. Allebei een heel mooi zwembad, leuke kinderboerderij, mooi gelegen in het bos en veel speeltuintjes. Heijderbos heeft daarnaast de Jungledome, waarin je oudste lekker kan spelen en klimmen en jullie kunnen er lekker zitten tussen de watervallen, papegaaien, enzv. Erperheide heeft de Baluba, en hele leuke overdekte speeltuin.

Verder kun je als je even googelt op centerparcs kortingscode er bijna altijd wel 1 online vinden, vaak wel van 40 %. Die vul je in bij het boeken, en dan heb je een leuke korting. Al meerdere keren gedaan, nooit een probleem.

11. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Het water was inderdaad prima, wildwaterbaan is inderdaad erg leuk!
    Heb je al een keuze gemaakt? Het is soms moeilijk, er zijn zoveel dingen en dat maakt het juist lastiger.

Deel Deze Pagina