wie heeft dit al binnen,ik zit bij de rabobank en hebt het nog steeds niet binnen,toevallig meer mensen het nog niet binnen.
Hihi of ongeduldig? Zag dat je er al eerder ook eens een topic over had geopend ( onderwerp kwam mij bekend voor)
nee niet ongeduldig hoor,maar normaal gesproken is alles altijd stipt om 13.00 uur binnen en bij de belastingdienst wil nog wel eens iets mis gaan,vandaar.maar zoals aangegeven mag er een slotje op dus..
Ik wil nog even wat vragen Ik ontvang deze maand voor het eerst de heffingskorting krijg ik het dan gelijk met terugwerkende kracht van de maanden Jan feb en maart of word dat pas later uitbetaald?
bij mij werdt het wel met terugwerkende kracht gedaan,ze verdeelde het bedrag over de resterende maanden.had nog tegoed van januari 2010 tot augistus 2010 en dit werd verdeeld over de maanden september tot met december 2010,maar het kan maar zo dat ze het bij jou in 1 keer doen,heb je het al binnen dan? komt altijd de 15e binnen.
Ik heb een deel ontvangen maar niet alles Ik zou dan 660 terug krijgen maar heb nu 220 gestort gekregen Hoop nog dat ze de rest ook vandaag storten maar denk het niet
geen idee nee,wat krijg je eigenlijk per maand dan,het is toch maximaal 166 euro. anders even bellen met de belastingdienst,misschien dat zei je daar antwoordt op kunnen geven.