Hoi, Zag deze in het boekje staan wat ik gister kreeg. Heeft iemand die fiets gekocht? Ben wel benieuwd hoe hij bevalt. Thijmen is wel toe aan een fiets namelijk. Zag trouwens dat ie op de website al uitverkocht is! Bizar zeg, zo snel. Groetjes
Ik weet niet hoe groot je zoon is, maar 12" is echt wel klein. Mijn 3,5 jarige heeft een 16" fietsje.
Same here, Damiën was er (motorisch ) met z'n 3,5 jaar vorige week ook "ineens" aan toe (ging ineens in het winkelcentrum op elke fiets zitten die hij tegenkwam) en toen had ik er eentje in de folder van de Gamma gezien... ook uitverkocht :x (binnen anderhalve dag ). Dus doorgereden naar een fietsenzaak en toen bleek ineens dat hij echt wel aan een 16 inch toe was... Uiteindelijk een gazelle gekocht bij de fietsspeciaalzaak. Dus misschien toch ff voor de zekerheid de juiste maat checken! Vind het wel belachelijk hoor, dat ze nu al uitverkocht zijn! Maar eh, om ff op je vraag terug te komen, ik denk toch dat het verder wel goede fietsjes zijn hoor!! Succes met scoren
Ik heb hem net gekocht (dankzij jou ) had dit anders niet geweten stonden er nog maar 2 voor de jongens. Hoe het bevalt weet ik nog niet wacht tot vriendlief thuis is zetten het dan in mekaar mocht het echt niet bevallen kan ik het altijd nog terug brengen. Ik wil niet meer het risico lopen zoals de actie vorige week van de gamma! Stomme was die zaterdag daarvoor waren wij daar en zat mijn zoontje op de fiets van de gamma. Helemaal geweldig maar wij konden het helaas toen niet meenemen vanwege ruimte auto met andere spullen. Wilden dat aantal dagen later doen. Wat ik toen niet wist was dat ze in de reclame kwamen de maandag erop. Dus de woensdag toen ik tijd had gegaan was het die dinsdag ervoor al in heel nederland uitverkocht Wat heb ik die hele dag gebaald!! Vond dat (en nog steeds) de mooiste fiets eruit die ik tot nu toe gezien heb overal maar deze van de kruidvat komt op de 2e plaats. Heb er nu gelukkig eentje kunnen krijgen Succes ermee!
Maar denk je dat een 12 inch wel goed is dan? Mijn dochter is 2.5 jaar , 89 cm en rijdt ook op een 12 inch. Ok, het zadel kan nog wel omhoog maar niet enorm. Ik zou als ik jouw was eerst eens gaan passen in een fietsenwinkel. Overigens stonden er hier bij het KV gister nog 6 fietsen
Dit is ook de reden waarom ik het al heb meegenomen. Ga eerst passen mocht het te klein zijn kan ik het altijd terug brengen. De gamma fietsjes waren ook 12 inch en daar zat mijn zoontje wel goed op. Hij is wel 2,5 jaar alleen is die 98 cm + het scheelt dat wij nog een zoontje krijgen dus fietsje is nooit weggegooid @Rosao: ik zie nu pas dat jou zoontje 1 jaar ouder is hoe groot is hij? Ik denk dat je dan ook over moet gaan naar 16 inch. Zou het eerst uitproberen en kijken hoe hij erop zit.
Thijmen is nu denk ik 1 meter oid. Hmm, misschien maar eens kijken in een winkel waar ze iets meer hebben.
Ikben gewoon naar de fietsenwinkel gegaan, heb haar daar op een aantal fietsen gezet om te passen en vervolgens via MP een fietsje gekocht. Ik denk eerlijk gezegt dat met 1 meter een 12 inch te klein is
Toevallig is hier ook een topic over geweest. http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/265775-12-inch-fiets-welke-lengte.html Moederfiets, De winkel voor ouders, kinderen en hun fietsen
12 inch is echt te klein. Wij hebben een 16 inch fietsje. Ook dat fietsje, alleen 3 kwart jaar geleden gekocht in een fietsenwinkel. Het is echt een ontzettend stoere fiets, hij is er helemaal de man op Maar je kan heb wel in hoogte verstellen. Wij hebben hem nu nog vrij laag staag.
As, ben het met je eens Damiën hier zal ongeveer net zo groot zijn als N (denk ik hoor, ik gok ook maar wat ) en dan is 12 inch volgens mij ook aan de krappe kant! Damiën was laatst met meten 1.07m.... Dus Rosao, misschien toch net als Veronique (als ze er nog zijn bij jullie) eerst eentje kopen en als hij toch te klein is, weer terug brengen...
@ Aszz en Christy: 1.07m is idd erg groot voor 12 inch Hier is mijn zoontje 9 cm kleiner dus ander verhaal. Zou ik ook nooit 12 inch gekocht hebben bij die lengte. maar Aszz jij hebt dus dezelfde fiets begreep ik hoe vind je de fiets verder? Kwalitatief ook goed?
Ik vind het een prima fiets! Hij fietst prima. Wel iets zwaarder, hij vond het wel moeilijk om er op te fietsen in het begin. Nu crost hij er op los. Zal even kijken of ik een foto er van heb.
As en Veronique, ik denk dat Damiën klem zou zitten tussen de trapper die omhoog staat en het stuur bij een fietsje van 12inch Maar goed, da's ff offtopic hahaha!
Hier ook een kindje die op een 16" fiets fietst. 12" is hem echt veel te klein. Marijn is nu 3,5. En zit tussen de kindjes van Azz en Christy in qua lengte.
Mijn zoontje is 2,5 en half en fiets nog op een driewieler dus ik weet niet zo goed wat voor drukte er is voor 12incj of 16 inch fiets! Ik heb de fiets ook gekocht en nog niet uitgepakt dus ga dat eerst maar is doen! Want ik wilde deze fiets voor zijn 3de verjaardag geven!