Mijn ouders zijn pas weer in Spanje geweest en hebben zich een breuk gekocht aan kleding en schoenen voor mijn dochter, oa bij een winkel genaamd Charanga. Ben er helemaal happy mee, ben dol op Spaanse kinderkleding, vind het er vaak mooier en feestelijker uitzien dan Nederlandse kleding. Nu zag ik dat ze ook een webshop hebben en ik vroeg me af of er hier dames zijn die hier wel eens iets besteld hebben. Ben er nl een beetje huiverig voor, om over de grens te shoppen, je weet maar nooit of je je spullen geleverd krijgt. Al moet ik zeggen dat ik geregeld bij Next bestel en daar is het maar een keer mis gegaan en ook weer keurig opgelost. Hier de Spaanse webshop, wie heeft hier ervaring mee? Charanga fashion kids. Spanish children clothing
Ik bestel wel eens bij Macy's en bij Amazon, iedere keer netjes geleverd. Bij een Spaanse webshop heb ik nog nooit gekocht, maar je kan het allicht eens proberen voor een klein bedrag. Je moet wel rekening houden met inklarings / douane kosten, of is dat niet binnen Europa, dat weet ik eigenlijk niet. ( even bij de douane op de website kijken )
Leuke kleertjes op de website. Misschien ga ik er ook wat bestellen. Valt die kleding qua maat klein? Ik bestel wel is kleding in Engeland. Gaat prima. Heb het met 2 dagen binnen. Heb nooit douane kosten gehad
Verzenden ze überhaupt wel naar Nederland? Ik zie alleen Spanje, Portugal en Canarische Eilanden op de site staan? Zit wel erg leuke kleding tussen.