Webshop

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Zara75, Jun 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Mijn ouders zijn pas weer in Spanje geweest en hebben zich een breuk gekocht aan kleding en schoenen voor mijn dochter, oa bij een winkel genaamd Charanga.
    Ben er helemaal happy mee, ben dol op Spaanse kinderkleding, vind het er vaak mooier en feestelijker uitzien dan Nederlandse kleding.
    Nu zag ik dat ze ook een webshop hebben en ik vroeg me af of er hier dames zijn die hier wel eens iets besteld hebben. Ben er nl een beetje huiverig voor, om over de grens te shoppen, je weet maar nooit of je je spullen geleverd krijgt.
    Al moet ik zeggen dat ik geregeld bij Next bestel en daar is het maar een keer mis gegaan en ook weer keurig opgelost.
    Hier de Spaanse webshop, wie heeft hier ervaring mee?
    Charanga fashion kids. Spanish children clothing

2. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Ik bestel wel eens bij Macy's en bij Amazon, iedere keer netjes geleverd. Bij een Spaanse webshop heb ik nog nooit gekocht, maar je kan het allicht eens proberen voor een klein bedrag. Je moet wel rekening houden met inklarings / douane kosten, of is dat niet binnen Europa, dat weet ik eigenlijk niet. ( even bij de douane op de website kijken )

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,814
    113
    Geen ervaring mee. Inklaring/douanekosten gelden niet binnen Europa.

4. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

Leuke kleertjes op de website. Misschien ga ik er ook wat bestellen. Valt die kleding qua maat klein?

Ik bestel wel is kleding in Engeland. Gaat prima. Heb het met 2 dagen binnen. Heb nooit douane kosten gehad

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,132
    8,867
    113
    Verzenden ze überhaupt wel naar Nederland? Ik zie alleen Spanje, Portugal en Canarische Eilanden op de site staan?

Zit wel erg leuke kleding tussen. :)

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Dat is leuke kleurige kleding zeg. Maar volgens mij verschepen ze niet naar nl ... :(

7. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Oh echt?? Zover had ik nog niet gekeken, balen zeg...had mn mandje al vol. :( :(

Share This Page