nee kan echt niet! jeetje arm humpie. Als mijn dochter haar dag niet had op de opvang werd de draagdoek eruit gehaald en hing ze lekker de hele dag bij een vast verzorger!! Never nooit dat ze de longen uit haar lijfje huilde..... oke kwam vast wel eens voor als ze echt even geen tijd hadden maar de maximaal 5 minuten regel was daar toch echt heel strikt! Je dochter is gewoon compleet overstuur geweest en heel hard aan het huilen, dat is mijn eerste gedachte bij de vlekken en de oogjes...arm kindje! Hopelijk helpt een gesprek met de leidsters, dat zou ik zeker doen hoor. Lijkt mij dat ze het even niet aan konden daar.
Hier ook heel positieve ervaringen. Het komt regelmatig voor dat ik hem eerder moet halen of later breng ivm ziekenhuisbezoek of zoiets en als ik dan binnenkom hebben ze het goed onder controle. Luc heeft een periode best veel gehuild daar en daar zaten ze zelf ook mee. Ze hebben er erg goed over gecommuniceerd en meegedacht hoe hij zich beter kon voelen. Ik vind het een goed idee nogmaals met de directie te spreken en de oudercommissie in te schakelen
mee eens. voor mij ook een reden om ze niet naar een GO te brengen. niemand die kan controleren of ze ze een mep geeft, de hele dag voor de televisie zet, een ander op laat passen enz. hier in de buurt zit een GO die o zo goed moet zijn. mijn zusje liep een straat verderop en daar liep een peutertje vlakbij de weg. er stond al een vrouw bij die hem in de gaten hield omdat ze niet wist waar hij thuis hoorde. komt de GO op dr dooie gemakkie aanlopen en zegt:"ah, kleine donder. hier was je. was je er weer vandoor gegaan?" en een andere goed bekendstaande GO gaat regelmatig boodschapjes doen en laat haar oudste dan op de kinderen letten. volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling....
Na jouw verhaal en het gesprek zou ik mijn kind daar ook niet meer naartoe brengen.. Vooral de manier waarop ze in de aanval springt zou mij niet lekker zitten.. Mijn dochter zit ook op een kinderdagverblijf, sinds ze 3,5 maand oud is, en nooit heb ik enig probleem gehad met hoe ze dingen aanpakken daar.. Er wordt altijd gevraagd of er nog bijzondere dingen zijn, er wordt altijd gecommuniceerd als er iets anders dan anders gaat, bij twijfel wordt er gebeld.. Hier werken ze ook met het Kiekeboe systeem, wordt alles in bijgehouden qua eten en drinken en slapen e.d. Dit kan je zelf online inzien. Is erg handig. En er staat ook altijd een leuk verhaaltje bij wat ze die dag gedaan heeft. Ik kijk regelmatig even in mijn pauze hoe het gaat bij haar, geeft me een fijn gevoel