Hallo allen, Sinds kort woon ik met mijn gezinnetje in Roosendaal (voordien in Belgie). Ze gaan nu nog naar hun oude creche maar vanaf volgend jaar mag mijn oudste (is dan 4 jaar) naar school! ik ben dan ook opzoek naar een leuke school in Roosendaal waar tegelijkertijd ook een creche aanhangt zodat ik mijn kids samen kan afzetten en ophalen en niet naar 2 verschillende locaties moet sochtends en savonds... ik heb al eens gekeken op internet maar vind er niet zo heel veel over terug. Kan iemand van jullie mij helpen?? Groetjes sharon!
In welke wijk zoek je? Bij Jeroen Bosch zit een kdv naast, van Kober. Maar daar is de wachtlijst wel erg lang denk ik. Sowieso zijn er bij alle Kober vestigingen (KDV) lange wachtlijsten. Qua KDV zou ik in ieder geval niet voor Fleks kiezen, ook al zit die ook vlak naast een basisschool.
Bij basisschool de Gezellehoek zit peuterspeelzaal Pippeloentje en KDV Dotjes. Mijn kids zitten nu allemaal op de Gezellehoek en twee ervan hebben op Pippeloentje gezeten.
Fijn dat de wachtlijsten niet meer zo lang zijn! Toen wij in de gemeente kwamen wonen heeft mn zoontje een maand of 9 moeten wachten op een plekje..
Zou je je kinderen niet het liefst naar een school bij je in de buurt doen? Dat is wel zo leuk met bij elkaar spelen straks. Hier zitten het kdv en de school niet naast elkaar, als Eva straks naar school gaat haal ik of papa haar op van de bso (zit wel naast de school) en wat betreft Lisa van het kdv halen dan vice versa. Als 1 persoon de kinderen moet ophalen is het een paar minuten rijden, ook niet zo probleem dus. Ik vind het heel belangrijk dat Eva naar een school gaat hier in de wijk.