Hey allemaal, Ik wil binnenkort heel graag is met Nick gaan zwemmen, stel het steeds uit omdat hij maar verkouden blijft. Ook met hoesten erbij. Zeker ook omdat asma bij ons in de familie zit wil ik er een beetje mee uitkijken. Gaan jullie gewoon zwemmen met jullie kleintjes tijdens een verkoudheid? Heb er zo'n zin in, ook omdat Nick het tijdens onze vakantie zo leuk vond om samen in bad te gaan! Maar ben een beetje huiverig.. Graag jullie mening... Groetjes..
Ik zou ermee wachten tot de verkoudheid over is, maar of dat ook moet weet ik niet. Is puur een eigen gevoel.
Ik zou ook lekker gaan mits hij geen koorts heeft of zich gewoon niet happy voelt. Die kleintjes zijn de eerste 2 jaar van hun leven zo vaak verkouden, dan kun je bijna niks meer.
Ik zou wel gaan maar een beetje afhankelijk hoe erg de verkoudheid nog is (zolang er geen verhoging is)
Robin is zo vaak verkouden geweest, in het begin hield ik er nog rekening mee, maar tegenwoordig doe ik alles met haar, behalve als ze verhoging heeft of hangerig is. Ik kies wel altijd voor een zwembad met lekker warm water.
Ik zwem ook met mijn zoontje en ik ga ook gewoon als hij verkouden is en koorts vrij is. Ik zorg ervoor dat ik hem goed afdroog en goed inpak daarna als ik naar buiten ga.