Mijn dochter is al zindelijk vanaf haar tweede verjaardag. Ze had het vrij snel door en had ook meteen geen luier meer om. Maar sinds een tijdje (ze is nu 2 1/2) heeft ze steeds meer ongelukjes. Haar op het potje of wc zetten moet vaak met wat strijd en als ik haar er niet op zet plast ze gewoon in haar broek. Heb het idee dat ze het thuis of bij oma totaal niet meer interessant vindt om op de wc of het potje te plassen. Op de opvang, of bijvoordbeeld vorige week met de carnaval, is ze de hele dag droog. Ze gaat dan zonder strijd met me mee naar de wc, puur en alleen omdat het reuze interessant is, een ander toilet. Hoe maak ik voor het het plassen weer interessant? Iemand tips? Stickertjes ed. werkt niet. Dat boeit haar niet meer
beloninssysteem? grote boord met snoep op wc deur plakken, en om aan snoep te kunnen komen moet ze stickers plakken vr elk plasje. en op schema op wc zetten. voor nr buiten gaan, na wakker worden, vr eten, na eten, voor tussendoortje. zo kan ze alle plas toch op wc kwijt.