kinderdagverblijf ja of nee

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door , 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariskavanZuile

MariskavanZuile Nieuw lid

26 jan 2008
    1
    0
    0
    Zelf heb ik goede ervaringen met gastouderbureau Betaal de Oppas.
    Zeer goed en goedkoop...49,- per maand ongeacht aantal kinderen!
    Op de website www.betaaldeoppas.nl kun je meer informatie vinden.
    Ook kun je ze mailen op info@betaaldeoppas.nl

Succes!Groetjes Mariska

2. lucie

lucie Actief lid

13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Fijne opmerking om te maken tegen iemand die haar kind naar het kinderdagverblijf wil gaan brengen.... zeg dan niks!

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb een paar weken voordat Steven nd cresh zou gaan, het helemaal omgegooid.
    Ik werk nu op dagen dat m'n man thuis is, en het bevalt super!
    Ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om hem daar achter te laten,
    ik huilde sávonds in bed.
    Steven is er geen 1 dag geweest.

4. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik vind het kdv prima voor kindjes. Mijn zoontje gaat vanaf dat hij 4 maanden oud is. Hij is 5 maanden 2 dagen per week gegaan en vanaf 9 maanden 3 dagen per week.
    Vond het ook erg om hem daar achter te laten, maar nu gaat het prima. Alleen hele kleintjes vind ik toch maar niets op een kdv. Daarom had ik er met mijn zoontje ook zo'n moeite mee.
    Bij een volgende wil ik ze 2 dagen laten gaan en dan nog ouderschapsverlof nemen op die dagen, zodat ze niet de hele dag op het kdv zijn, max 6 uurtjes per dag.

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb ons meisje vanaf 3 maanden naar het KDV gebracht, maar haar daar weggehaald. Het lag ook wel een beetje aan het KDV en ook wel aan mezelf. Ik had het idee dat ze, omdat ze zo klein was en bijna nooit huilde, gewoon een hele dag in de box gelegd werd daar.

Mijn schoonmoeder heeft de oppas toen overgenomen, maar we hebben toch besloten dat ze, nu ze wat ouder is, weer 1 dag naar het KDV gaat vanaf maart. Ze is dan 1 jaar en 2 maanden. Dit vooral zodat ze ook andere kinderen ziet. Ze gaat wel naar een andere dan de vorige keer.

Ik vind dus eigenlijk dat het het eerste jaar gewoon niks is, en daarna wel goed. Maar er zijn vast ook kindjes die het in het eerste jaar wel goed doen op een kdv.

Deel Deze Pagina