ik weet niet of er hier iemand is die de serie kent ik ben eigenlijk pas beginnen volgen toen het 's nachts op tv kwam.. en ja hoor, meteen verslaafd geraakt nu heb ik de laatste 3 afleveringen gemist blijkbaar .. het laatste dat ik gezien heb was dat bahar neerviel tijdens de tentoonstelling van haar schilderijen de avond erna hopeloos in slaap gevallen en dus ook geen flauw idee hoe de serie is geeindigd hoop dat iemand van jullie me dat kan vertellen
Ik ken het zeker wel maar ik heb het niet gevolgd sorry . Ik ken andere meiden via een site die het wel hebben gevogld en je het kunnen vertellen. Wil je de link moet je maar even een pb sturen
ik ken echt alle series op tv! maar van Asmali Konak heb ik nog nooit gehoord. op welke zender komt het?
euhm ned 3 dacht ik .. was eerst op zaterdag namiddag en erna 's nachts .. hele leuke turkse serie ookal ben ik belg .. het had wel iets en een keer je begint te volgens .. tja dan stop je (in mijn geval dan toch ) niet meer alleen heel erg .... dat ik de laatste 3 afleveringen gemist heb
ik ken de serie en ik het is een turkse serie mar die is al oud hoor. Maar je kan alle afleveringen op youtube vinden. schrijf dit asmali konak bolüm (en dan welke afleveringnummer je wilt zien.)
ja idd je kan ze vinden op youtube.. dat had ik al ongeveer gezien maar het probleem is dat ik belg ben en de turkse taal niet machtig ben dus ookal kijk ik, ik versta niet echt heel erg veel van wat ze zeggen
o ja dat is ook zo. dan weet ik het niet. als je wilt zal ik de 3 afleveringen voor je kijken op youtube en dan zal ik een verslag voor jemaken, maar dan pas volgende week. ik heb deze week geen tijd. ik moet werken. ik heb de hele soap gezien maar weet natuurlijk niet meer wat er allemaal geberud is.
Ik was verslaafd! Ik ben helemaal GEK van de hoofdrolspeler, Ozcan Deniz.. Hhhmmm... Anyway, zoals ik al zei ik WAS verlaafd, maar dat was dus een jaar of 5 geleden. Ik weet echt niet meer hoe het is geeindigd. Ik weet alleen dat ik mijn ogen uit mijn kop gejankt heb die laatste aflevering. Stom he, dat ik het niet meer weet? Ik zal eens ff diep graven in mijn geheugen en ff surfen.
OW JAAAA! Heb ff op Youtube gekeken, maar nu weet ik het weer; Bahar heeft lymfeklierkanker. De laatste afleveringen gaan over Seymen's gang naar ziekenhuizen en gesprekken met artsen en familieleden. Iedereen weet het uiteindelijk, behalve Bahar zelf. Seymen vertelt haar dat ze op vakantie gaan naar Amerika en ze vertrekken samen naar Amerika zonder hun dochtertje. Op youtube heb ik de slotscene gevonden, maar ik kan de url niet plaatsen hier. Dit is het: <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VyjGF017ptY&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VyjGF017ptY&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object> Hierbij had ik zoooo gejankt! Met deze scene eindigt de serie. Maar het eind van het verhaal van Bahar en Seymen is uitgebracht als film. Ik heb de film gekocht, zo verslaafd was ik. Het is een mooi eind.
Geweldige series. Jammer dat er maar 1 turkse serie op nederlandse zender wordt gedraaid. Ze zouden haziran gecesi moeten draaien zeg. dat is pas een goede serie.
Ja Haziran gecesi was ook goed idd. Maar ik ben nog steeds onder de indruk van Aliye. Die heb ik nooit gemist en ik heb er de nodige tranen om gelaten. Nu ik moeder ben, raakt het onderwerp van die serie me nog veel meer.
ik ben hele maal gek op aci hayat, heb veel zitten huilen haziran gecesi vind ook een hele mooie soap en nu kik ik naar bin bir gece en tatli bela fadime. de soap wordt in trabzon opgenomen en ik kom uit ordu.
Het eerste gedeelte van Firtina werd als het goed is ook in trabzon opgenomen. Ik hou van karadeniz dizileri