Sinds 15 april zit ik in de WW. Ik weet dat ik nog 3 mnd recht heb op kinderopvangtoeslag dus had de opvang per 16 juli op gezegd. Kon overigens ook niet eerder omdat we een opzeg termijn hebben van 2 maanden. Maar door een foute berekening van de belastingdienst ( die ze nu gaan uitzoeken ) Krijg ik geen kinderopvangtoeslag meer en moet ik dus nog 3 mnd opvang zelf betalen wat best een heleboel geld is. Dus ik had netjes de administratie gebeld van het kinderdagverblijf of er misschien een uitzondering mogelijk was. Nou dat was er niet in mijn contract staat dat er een opzeg termijn van 2 maanden van toepassing is klaar. Nou ja oké dan is het niet anders. Maar net vertelde ik dit aan iemand en die vroeg of dat wel zomaar mocht het opzeg termijn van 2 maanden. Nou heb ik er totaal geen verstand van en zou ik zeggen als het in het contract staat klaar. Maar ben nu wel benieuwd of dat dan ook echt zo is over die 2 maanden. Dus wie weet dat? Mag het wel of mag het niet?
Oké wat ik er uit kan halen is dit: Het mag nog steeds omdat ze nog niet tot een akkoord gekomen zijn?!
Inderdaad....had voor ons ook wel mooi uitgekomen om maar een maand opzegtermijn te hebben maar helaas. ...
Ja normaal had het me niks uit gemaakt maar omdat ik een kinderopvangtoeslag meer krijg eigenlijk wel..
Ohh nee dat hoeft gelukkig niet Was alleen benieeuwd ik dacht nl gewoon dat die 2 mnd van toepassing was en iemand anders zei volgens mij mag dat niet. Maar kon het nergens vinden.
Opzegtermijn mag gewoon... Zit ook wel eens op kantoor bij kinderdagverblijf. Zou eerder wat regelen bij degene die fout zit.
Ja daar zijn ze mee bezig maar gaat nog wel ff duren Dus daar heb ik nu weinig aan Maar goed ik had al opgezegd hoor was gewoon de vraag omdat iemand anders het tegen me zei niks meer niks minder