Als je echt graag een gele knoop wil, en het gaat je alleen maar om de kleur, staan er genoeg gele knopen op MP. Misschien eentje die er op lijkt? Als je de geur er echt niet meer uit krijgt, kan je deze broek altijd nog gebruiken als een buitenspeelbroek die wél vies mag worden en kapot mag gaan.
Uhm, ehm errr..... Nee ik doe het niet... Wordt steeds ongeloofwaardiger... In elk geval hebben mijn man en ik weer een lolletje gehad.
Je kan je kind toch ook niet in goedkope kleding laten gaan. Dat tast je gehele reputatie aan natuurlijk
Ik vind een vieze, muf ruikende broek zonder knoop ook niet echt charmant staan hoor. Merk of geen merk. Maar hey, tips zat.
Inderdaad, ik zit me er ook weer kapot aan te ergeren. Alsof TS de enige hier is die van dure spullen houdt. Dan kan zo'n beetje iedereen uit het parfum-topic z'n borst wel nat maken. Ieder ander had nooit zoveel hatelijke reacties gekregen op deze vraag, het is gewoon pesten. Ik vind dat de modjes hier nu wel eens tegen op mogen treden, waarschuw eens een paar mensen of zo.
Een kdv stelt zich vaak niet.aansprakelijk voor zoek geraakte en of kapotte kleding. Dat staat of op je getekende contract en of in de algemene voorwaarden. En verder zeg ik niks
Bij ons op het kdv doen ze standaard die vieze kleding in een plastic zak, ideaal, kieper hem zo leeg in de wasmachine. En tja, ook hier vooral goedkope kleding naar het kdv. Voor de rest geen commentaar, dat is hier al genoeg gegeven.
Ik denk dat TS genoeg meningen en tips heeft mogen ontvangen. Tijd voor een slotje. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl