kinderdagverblijf

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dame, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame

    dame Bekend lid

    19 jun 2007
    587
    0
    0
    dag dames,

    ik moet even mijn frustraties kwijt!
    mijn zoontje gaat vanaf volgende week naar het kinderdagverblijf.
    Nou moest ik pas geleden met spoed opeens gaan zoeken naar een kinderdagverblijf omdat oma die normaal oppast voor een paar maanden weg gaat. Gister mocht hij dat voor het eerst komen wennen wat voor mijn gevoel best goed ging. Vandaag moest hij nog een keer maar vanmorgen werd ik wakker met een enorme migraine. Ik zag het dus niet zo zitten om naar de andere kant van de stad te fietsen om hem te brengen in de regen. Ik belde hen op en ze vonden het geen probleem. Ik vroeg of hij dan i.p.v. vandaag maandag kon komen voor die 2 uurtjes. Ik moest s'middags eens terugbellen want dan zou de locatiemanager er zijn en die kon dat dan zeggen. Zo gezegd, zo gedaan. S'middags kreeg ik hetzelfde meisje aan de lijn en die reageerde opeens heel kattig. Nee, zei ze het kan niet maandag want dan hebben we al 2 kindjes die komen wennen. Of anders dan moest ik extra betalen als ik het toch wilde. Jammer maar Dan houd het op, zei ik. Voordat ik mijn zin nog af kon maken werd er al opgehangen! Ik werd eigenlijk als het ware een afgepoeierd,zo voelde het tenminste. Ik heb hier zo'n lullig gevoel aan over gehouden. Ik vind het zowiezo moeilijk om mijn zoontje bij vreemden achter te laten vandaar dat hij altijd naar oma ging. Nu had ik eindelijk die stap gezet en nu twijfel ik weer. :(
     
  2. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.589
    3.211
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dit klinkt een beetje alsof dat meisje op haar kop heeft gehad van de manager (dat zij 'natuurlijk' had moeten weten dat dat zomaar niet kon) ... en dat naderhand een beetje op jouw afreageerd. Jammer hoor dat het zo moet gaan :(


    Maar ik denk dat je je verder moet vasthouden aan die 1e wen-dag die je kindje gehad heeft, die ging goed en daar gaat het om.
     

Deel Deze Pagina