ok meiden ik heb dus een ligte vloer haast tegen wit aan maar goed heb nu een dweil gekocht je weet wel zo 1 met die slierten, maar das me een drama hahahaha op mijn knieen is ook nix, heb ook zon stok gehad waarvan je het stof ken afhalen en ken wassen maar das ook nix iemand ideen?
ja wij hebben een dweilsysteem van Leifheit... is wel met een stoffen dweil; maar deze dweilt echt onwijs goed; je hoeft hem niet uit tewringen steeds want je stopt hem in een soort vak in de emmer duwt een paar keer en is weer als schoon en droog om weer te dweilen... volgens mij heet het leifheit twist of twister...prijzig maar zeker het geld waard
Ik dwEIl () met een microvezeldweil die ik om mn vloerschrobber heen vouw. Ideaal! Ook heb ik viscose doeken waar ik in het midden een gaatje heb geknipt en die schuif ik dan over de steel van de schobber heen, snappie? Maar die micorvezeldweil is mijn favoriet! Succes, Taliaa
hmm.. volgens mij ben je dan wel door de meeste opties heen, denk ik.. waarom vind je de dweilen niets?
ik heb ook een leifheit systeem met een soort spons er op die haal ik er af en doe ik dan handmatig in een sopje maar je kan m er ook aan laten zitten het is zon knijper dan kun je hem uitknijpen terwijl hij aan de stok zit .......
Ik heb zo'n systeem waarbij het waterreservoir aan de dweil zit en je dus moet spuiten via het handvat. Werkt op zich wel goed maar het dweilt wel zwaar.
Ik heb ook zo'n leifheit met zo'n spons. Ik dweil 2 x per week en heb plavuizen en laminaat. Gaat prima, maar het ligt er nog wel aan welke allesreiniger je gebruikt. Met Ajax Fris heb ik het beste resultaat. Die spons gooi ik van tijd tot tijd gewoon in de wasmachine. Die Leifheit past precies in een afwasteil.
die heb ik ook, en ik heb ook laminaat. vind het wel goed werken. je moet alleen niet te nat dweilen hoor. ik ga altijd met een droge doek nog een keer na.