Kinderdagverblijven gaan valpartijen uit de weg.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kukido, 10 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Precies dat ja! We hebben het allemaal geleerd door te vallen en op te staan! En kinderen moeten leren dat fouten maken erbij hoort. Dat het niet erg is, zolang je ervan leert.

Gelukkig herken je het niet vanuit je zoons klas. Maar inderdaad, er gebeurd een hoop wat andere ouders niet weten!
    Ik ben wel van mening dat een school deze ouders ook moet laten ‘wennen’ aan het idee dat hun kind weleens een ongelukje zal hebben. Veel ‘nieuwe’ ouders weten niet beter en zijn daardoor zo bezorgd. Als zij ‘leren’ dat het erbij hoorten nog vaker zal gebeuren, worden ze vaak losser hierin.

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113

Mijn post schreef ik nav sommige reacties die ik hier las:)

Voorcwat betreft het stuk, valpartijen horen er idd bij, dochter zat vaak genoeg onder de blauwe plekken en de schrammen (nog steeds). Op de bso deden ze daar heel nuchter over, pleistertje op en gaan dus ik herken het niet. Maar ik geloof meteen dat er ouders zijn die om de kleinste schaafplek al klagen dus de voorzichtigheid snap ik wel. Het is alleen zo jammer want met vallen en opstaan leer je veel meer dan wanneer je als een porcelein poppetje wordt behandeld, vind ik.

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Dan mogen ze mijn zoon in bubbel plastic wikkelen. Die struikelt nog over lucht
    Heb wel x gehad dat ie zei dat een ander kindje met een speelgoed mes de kras in zn hals had gemaakt. Was ook een beste kras voor een stuk speelgoed. Ben wel gaan vragen hoe dat zat, maar ze had t zelf niet zien gebeuren, maar ze gingen er wel op letten bij dat jongetje, want bleek die dag vaker rare dingen gedaan te hebben.
    Maar verder is mn kind altijd bont en blauw. Kan niet normaal lopen en spelen. Nu in de vakantie pff als jr die benen ziet alle kleuren van de regenboog haha op school is dat niet anders.
    Zou me zorgen maken als hij nooit een blauwe plek zou hebben.of een kapotte broek. Hij heeft school broeken haha met allemaal lapjes achter of op de gaten. Vind t helemaal prima.

Marchella, Betsy en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  4. Betsy

Betsy Niet meer actief

Vandaag zijn de buiten muren aan de beurt :roflmao: Bekijk bijlage 584739

DastyQueen en Lisa280887 vinden dit leuk.
  5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Deel Deze Pagina