Vanavond is het zover op rtl 5 komen deel 1 en 2 ik heb er al zin in heb deel 1 altijd al geweldig gevonden wie vind die film ook mooi en gaat vanavond ook kijken?
deel 1 heb ik op dvd dus die kijk ik regelmatig, deel 2 ga ik vanaaf opnemen, mannetje moet zijn geliefde feyenoord zien spelen
OEH! Komt die vanavond op televisie?! Ik ga zeker kijken! Ik kan altijd zo heeeeeeeeeeerlijk wegzwijmelen bij die film... Deel 2 vind ik niks aan Dus ik beperk me alleen tot deel 1 vanavond. Vanmiddag maar eens even naar de winkel om wat te knabbelen halen voor vanavond
haha deel 1 heb ik hier thuis ook op dvd en kan hem wel 100x kijken hij blijft mooi deel 2 ken ik niet maar heb wel vaker gehoord dat hij tegenvalt dus ben benieuwd hoelang ik hem kijk vanavond
super! ik kijk hem ook alle 2 de delen! deel 2 vind ik ook wat tegen vallen vergeleken met 1. maar goed dat vind ik bijna bij alles waar een deel 2 van komt heb dirty dancing ook in het theater gezien. Super!!
Nou, deel 1 is natuurlijk de klassieker, maar deel 2 heb ik tot aan de helft zeer van genoten, is wat moderner ( terwijl het zich rond de jaren 50 volgens mij afspeelt ), leuke muziek ook. Ik heb dus wel van deel 2 genoten ik vind het zeker een aanrader, enne, in deel 2 speelt echt een hele leuke jongen....
Ik lig ze nu op bed te kijken, met mijn laptop erbij werkt prima. Heb ze beide al gezien, maar ze blijven leuk. Deel 2 is natuurlijk wel iets minder, maar toch nog best leuk.
Ik heb gisteren alleen deel 1 gekeken (voor de 1000ste keer ofzo) Deel 2 heb ik nog nooit gezien. En de musical is helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geweldig
Oooh ik heb gisteren ook zitten kijken. Moet zeggen dat deel 2 me niet tegenviel (mede door het lekkere snackje ) Heb helemaal de kriebels en wil het liefst nu ook lekker gaan dansen!
Zo jammer dat mijn mannetje zoiets heeft van ja, nou dan ga je toch dansen! Helaas liggen leuke goede danspartners niet voor m'n voeten...
he dames, ik baalde wel dat ik gisteravond niet heb kunnen kijken, moest werken tot 22.30u.. maar gelukkig heeft mijn zusje ze op dvd! ik vind deel 1 ook stukken beter dan deel 2!