Complete meubelset. Moet dit weekend nog weg!!

Discussion in 'Diversen en verzamel verkoop' started by Step, Oct 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Step

Step Actief lid

Oct 27, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat al drie kopers niet zijn komen opdagen en mijn nieuwe set volgende week komt en betaald moet worden, hoop ik met spoed mijn set te kunnen verkopen.

Mooie complete woonkamer, pas nieuw gekocht, maar vanwege verhuizing kan het helaas niet mee. Massief hout in leemkleur. Ook alle laatjes zijn van massief hout, dus geen goedkope laden die snel uit elkaar vallen! Super kwaliteit

Graag dit weekend of eventueel vandaag nog ophalen!!

Zeer mooi dressoir Strakke belijning. 2 deuren en 3 royale laden. Uitgevoerd met rvs in eiken leemkleur. Afmeting: B181 x D45 x H85 cm. nieuwprijs 950 euro

De stoelen krijgt u er gratis bij. 6 stuks echt leer! Evt de poten een lakje geven en ze staan nog mooier bij de tafel!

Twee salontafels. Afmetingen 60x60 Nieuwprijs 260 euro per stuk

Mooie tv kast met twee laden en 2 vakken met 1 glasplaat. Afmetingen: 40 x 124 x 45 cm Nieuwprijs 660 euro

Mooie eettafel, zit 1 plekjs op, is wel bij te werken denk ik valt ook niet super op zie foto's, ligt nu al een tijd een tafelkleed op. Afmetingen: 200 x 100 Nieuwprijs 578 euro

Nu als 1 complete set te koop. Voor een mooie strakke inrichting. Op de beschadiging op de eettafel na is alles verder zo goed als nieuw. Zie mijn andere advertenties voor nog meer spullen.

2. Step

Step Actief lid

Oct 27, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    De meubels zijn inmiddels verkocht dus hij kan weg/gesloten worden, maar kan niks vinden om dit zelf te doen.

Share This Page