yeahhh blij..... geen spenen meer! :D

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door muis26, 21 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Joeehoeeeeeeee

moet het even delen.. maar sinds een 5 dagen zijn we helemaal met de spenen gestopt.... ik zag er als een berg tegenop... maar het is me alles mee gevallen.. alleen de nachten waren wel wat pittig en het inslapen wat lastiger... maar ben zo blij dat ik er nu van af ben!!!

die dingen zijn ALTIJD weg.... al heb je er 20 in huis ze zijn altijd spoorloos..

en dan s nachts..als je kind huilt.... lag ik in de spagaat als een idioot onder zijn bedje te graaien tussen de stofwolken opzoek naar die speen.... in de hoop dat de buurman niet klaarwakker was geworden van mijn speen-missende kind...

heerlijk dat we daar nu van af zijn :D en ben best wel trots want had nooit verwacht dat mijn twee speen-verslaafde mannetjes dit zouden accepteren :D

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goed zeg! Gefeliciteerd!
    Wij gaan in het najaar de dame van de speen afhalen... verwacht ook wel wat onrust maar ja.. moet toch een keer gebeuren!!

3. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier gaan we hem maar met Sinterklaas meegeven denk ik... Zie er ook tegenop en stel t steeds uit! Fijn dat het bij jou zo goed gelukt is!

4. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    Belgiƫ
    Super dat het zo goed gegaan is!

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier wil ik er ook vanaf, maar t is idd iets om tegenop te zien.. Laatst wel een halve poging gedaan maar was weer niet consequent genoeg hahah. Vind t ook sneu nu omdat ze veel bezig is met verwerken van haar ziekenhuisopname en daardoor slecht slaapt en vaak wakker wordt. Dan nog mar even die extra troost van de speen...

Maar goed gedaan hoor, top!!

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    haha, zo herkenbaar allemaal :) - Wij zijn nu ook een week gestopt ongeveer. Behalve wat sjacherijnige dagen en nu al een paar dagen om 6.00 uur wakker, gaat het verder prima :) . Nu nog hopen dat ze weer leert om uit te slapen tot half 8, zoals voorheen.. Het opnieuw inslapen zonder speen geeft nog wat moeite zo blijkt.

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Heel goed!!!!
    Hier ook sinds een week ermee gestopt. Had me op een berg drama voorbereid maar het is me 100% meegevallen. Ze heeft de eerste 2 avonden 5 minuutjes gemiept en kon haar draai in bed niet vinden. De eerste twee nachten even wakker geweest tussendoor en dat was het. Dus ook hier zijn we dolblij dat de speen exit is

8. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Mijn zoon had dat rotding ook de hele dag in zijn mond met als gevolg een lelijk gebit. Gek werd ik ervan. Gelukkig kwam paar weken terug de spenenfee langs en heeft ons van dit probleem geholpen. Hij kreeg er wel een hele grote brandweerauto voor terug ;)

Sindsdien heeft hij er niet een keer om gevraagd terwijl normaal hij helemaal overstuur werd zonder speen. Dankjewel spenenfee :D

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja hier ook hoor.. wel eens halve pogingen ondernomen maar ze voelen dat aan ofzo als je niet voor het echt gaat!!!

we waren nu echt heel vastbesloten en ze vragen er nu helemaal niet meer om... eerste paar dagen wel af en toe..vooral bij vallen of moe zijn en inderdaad slapen is wat lastiger en wat vroeger wakker...

hier Sam ook grote brandweerauto gekregen haha toevallig :D

Deel Deze Pagina