ik heb gymkleren nodig voor onze dochter van 4. Ze sporten in shirtje, korte broek en sportschoenen (liefst met klittenband). Ik heb werkelijk geen idee waar ik sportbroekjes of zulke schoentjes kan kopen. Die het liefst niet te duur zijn. Waar halen jullie de gymkleren vandaan?
Schoentjes bij Scapino, Bristol, Van Haren, Action, ... Sportkleding bij bv. Scapino, Bristol, Zeeman of Decathlon.
Bristol voor de schoentjes of misschien een Facebookpagina uit jouw regio. Bij mijn dochter bleven die schoenen als nieuw en gaf ik ze door moeders van vriendinnetjes van dochter. Wat betreft kleding: mijn dochter gymde in de kleuterklas in haar ondergoed, maar anders kun je ook een setje van de zomerkleding gebruiken. Mijn dochter (10 jaar) gymt nu ook in haar korte broek van afgelopen zomer en een shirtje met korte mouwen.
Hier gymschoenen van Osaga of Dutchy, geloof ik? €6 voor twee paar ofzo, met klittenbandjes. Te koop bij Scapino. Kleding van H&M, gewoon een eenvoudig sportbroekje en t-shirt.
Toen ze kleuters waren kocht ik de gymkleding bij scapino of bristol. Nu koop ik het bij Decahtlon of de sportwinkel hier in de buurt. Maar gymmen ze al in gymkleding? Kleuters gymmen hier in hun ondergoed. Wel met gymschoenen met klittenband.
Ik heb van die turnschoentjes voor haar. Die gaan makkelijk aan en uit. Zijn van scapino. Gymen doen ze verder in wat ze aan hebben, en als dat te stug is in onderbroek. Mijn dochter draagt altijd boxers .. dus wat dat betreft vind ik dat geen probleem.
Gymschoenen bij van Haren of Scapino. Gymkleren korte joggingbroek van H&M, shirt van H&M (sale voor 1 euro) of eigen shirts van de zomer nog.
Thnx dames. Ik ben jullie tips aan het afstruinen. Heb inmiddels schoenen besteld bij scapino. Ik zoek een korte sportbroek maat 104 maar zie dat dit overal met maat 110 begint?
Wij hebben deze. Zie dat je ook andere kleuren kan selecteren. En ik 104 https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0571598033.html