wat moet ik hiermee?

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

de papa van sam en ik zijn sinds kort uit elkaar, nu wonen sam en ik sinds een week tijdelijk bij mijn ouders, in het begin van vorige week was het voor sam nog allemaal leuk want die dacht volgens mij dat we bij opa&oma aan het logeren waren, ookal had ik wel verteld wat er ging gebeuren. afgelopen vrijdag was ik met hem een rondje aan het lopen buiten en ineens begint hij erg verdrietig te huilen en zegt ik wil niet naar opa&oma ik wil naar papa, gelukkig mocht ie die middag voor het weekend naar papa toe. zondag was ie weer terug en niks aan de hand toen papa weg ging, nu alleen vandaag weer huilen ik wil naar papa, vanmiddag weten af te leiden, maar wel beloofd dat ie even mocht bellen als ie ging slapen. dus net gebeld maar er word niet opgenomen, na wat boekjes lezen weer geprobeerd maar weer niks, berichtje gestuurd maar nog geen reactie... ik baal daar zo van... gister nam ie namelijk ookal niet op terwijl hij weet dat sam hem wil bellen voor hij gaat slapen.

wat moet ik hiermee? ik vind het zo zielig om sam verdrietig te zien..

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    een aftelkalendertje.
    hier gemaakt toen papa op reis was en dan kon nr1 elke dag zien hoelang het nog duurde voor papa terugwas.

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ow meid wat verschrikkelijk voor je, hele dikke knuffel!

Ik zou hem niet beloven dat hij mag bellen om teleurstelling te voorkomen.
    Als hij zegt dat hij naar papa wil gewoon vertellen dat papa, mama en Sam niet meer in 1 huis wonen maar dat mama en Sam bij en &oma wonen.

Dikke knuffel en heel veel sterkte!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb idd een kalender gemaakt voor hem met de dagen die hij bij mij is en de dagen die hij bij papa is.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

doe ik ook al idd, tis echt moeilijk!

6. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    toon zelf ook je gevoelens.
    je kan zelf vertellen dat je het ook niet leuk vindt of dat je je oude huis mist.
    Hier ook zo gedaan: tegen nr1 verteld dat ik papa ook miste net zoals hij.
    Zijn gevoelens benoemen en uitleg geven over de situatie.
    Vb: "ik zie dat je huilt, je mist papa zeker, ik soms ook hoor. Maar mama en papa wonen nu niet meer samen,maar je mag je daar wel verdrietig over voelen. Wat zouden we kunnen doen: tekening maken voor papa, naar een leuke tekenfilm kijken"

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik zeg ook idd dat ik snap dat ie verdrietig is en dat het gek is dat wij nu ergens anders wonen. het heeft ook zijn tijd nodig maar pff dit is echt lastig.

Deel Deze Pagina