Kinderen besmet na positieve test ouder

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by Elsje54, Mar 13, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,457
    8,609
    113
    Female
    Als de juf niet positief was geweest, had ik idd dat dilemma gehad. Maar als vanuit de ggd de klas niet in quarantaine hoeft, wordt er dus sowieso niemand getest en gaat iedereen naar school. Dat was in dat geval mijn dilemma, niet om wel/niet te testen zonder quarantaine.
    Nu is juf dus positief en ga ik zoon waarschijnlijk niet laten testen. Maar ik hou hem dan natuurlijk gewoon 10 dagen thuis.

2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,003
    14,667
    113
    Female
    Oh dat zou ik echt niet kunnen hoor. Ik was gelukkig niet heel ziek, dus was gewoon in staat om dingen te doen. Maar echt ik zou niet kunnen duimen draaien en mijn man alles laten doen.

3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,003
    14,667
    113
    Female
    Nou net contact gehad met de GGD. Allebei positief. De vrouw die ik aan de lijn had, zei meteen dat ze in overleg moest met de GGD arts, want het was binnen de 8 weken. Ik werd later terug gebeld. Ik heb vrijdag verkeerd advies gehad. Binnen de 8 weken wordt er niet opnieuw getest, omdat het te vaak vals positief geeft op oud virus.
    Lekker dan. Twee kinderen onnodig getest en ik een rotweekend van de stress:mad:

Bedankt GGD. Volgende keer bel ik niet meer voor overleg. Ik trek mijn eigen plan wel. Heb het idee dat ik het beter weet dan de GGD zelf:rolleyes:

Share This Page