kinderen bij opa en oma in de auto???

Discussie in 'De lounge' gestart door Reintje85, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zet altijd de autostoel en gordels zelf vast zodat het mijn schuld is als er iets mee gebeurd! En dan weet ik zeker dat die goed vast zit. Zo heel raar is dat niet vind ik.

Ik zou mijn ouders wel vertrouwen met rijden, ook zonder mij, maar vast maken vind ik moeilijk los te laten...

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja hier net zo. Schoonouders vangen zoonlief op als ik naar het zkh moet voor de bevalling. Nu wonen ze wel "maar" 5 km verderop, maar ik ga echt niet eerst zoonlief helemaal naar hun toe brengen en dan nog eens naar het zkh. Ze kunnen hem ook mooi even bij ons ophalen!

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Terwijl ik dit typ zit onze zoon bij mijn schoonouders in de auto. Ze rijden voor ons richting het hotel en zoon wilde graag bij hen in de auto. Totaal geen problemen mee, ik vertrouw ze volledig.
    Hij slaapt vanavond ook bij schoonouders in het hotel en blijft morgen ook bij ze omdat wij moeten werken.

4. Gazy

Gazy Niet meer actief

Achteraf heb ik heel hard in een deuk gelegen! en dankzij jou topic had ik er al eens over nagedacht.. want toen dacht ik al dit is echt iets voor mijn schoonouders.

Mijn schoonouders kwamen even bij mij op de thee, mijn man was er niet. Zij hadden zelf een auto stoel gekocht, op de rommelmarkt.
    Man mijn is heeel nukkig qua dat soort dingen. Dus ik heb gelijk gezegd dat mijn man hem eerst moet zien voordat ze erin komt te zitten. Bij ons zit ze nog in de maxi cosi en dat het aan ons is om haar te wennen aan onze autostoel.
    en ook wat moest ik denken aan alle reacties .. geweldig.

Deel Deze Pagina