Laatste paar dagen valt het me ineens op dat mn borsten wat groter zijn geworden. Ik heb geen idee hoe dat kan, afgezien van misschien door de warmte? Maar voorgaande jaren nooit gehad. Hebben anderen dit ook? Of kan het misschien toch door iets anders komen?
Opgezwollen voeten heb ik dan weer geen last van (denk ik) Maar ik heb een cup b en daar ben ik prima tevreden mee
Als je niet zwanger bent, niet onlangs van pil bent gewisseld, geen borstvoeding geeft en niet kortgeleden veel zwaarder bent geworden kun je hiermee beter even bij de huisarts langsgaan
Als het goed is ben ik niet zwanger (k moet ergens in de aankomende paar dagen ongie worden), k slik al 5 jaar dezelfde pil, heb geen kinderen en ben juist bezig een beetje af te vallen. Mn linker borst is altijd al wat groter geweest als de rechter, maar nu zijn ze beide wat groter geworden.
pff ik weet niet of ik dat wel durf.. naar de huisarts gaan.. Ik heb een mannelijke huisarts, en voel me zacht gezegt niet erg op mn gemak bij mannen... En dan komt er ook nog bij dat ik erg preuts ben..
Het gaat wel om je gezondheid hè? Dus als je bijv een knobbeltje in je borst hebt ga je ook niet omdat je niet durft en preuts bent? Het zou je fataal worden joh.Huisarts ziet dagelijks wel een tiet, anus of geslachtsdeel voorbij komen hoor, is z'n werk en let daar echt niet meer op. Anders kun je nog altijd een vrouwelijke vragen, maar dan nog, denk aan je gezondheid ipv dat je niet durft, dokter is wel wat gewend
De reden waardoor dit komt ligt nogal gevoelig en dat is niet iets waar ik me zo even overheen kan zetten.
Het is alleen een huisarts met een mannelijke assistent.. En dan moet ik weer op zoek naar een nieuwe huisarts, dat moest ik afgelopen jaar ook al, aangezien de andere ermee ophield.
Ik zou dus wel een andere HA zoeken Stel je hebt in de toekomst iets aan je borsten of "down under" en je kan je er echt niet overheen zetten zul je moeten, of zoeken naar een vrouwelijke HA. Om dat te voorkomen zou ik nu dus al overstappen naar een vrouwelijke huisarts, vooral met het oog op "wat komen gaat" zoals uitstrijkjes, eventuele zwangerschap, borstcontrole, etc
Of misschien eens bij de huisarts die je nu hebt praten over waarom jij het moeilijk vind, zodat je er misschien mee geholpen word en er beter mee om kan gaan, vooral ook om naar de toekomst gericht te kijken. Lees in andere berichten dat jij en je vriend graag een kindje willen, je hebt ook niet altijd de mogelijkheid om alleen vrouwelijk medisch personeel om je heen te hebben bij de controles voor je zwangerschap en uiteraard tijdens je bevalling.
Hij hoeft niet meteen te kijken of te voelen hoor. Door vragen te stellen komt hij ook al een heel eind. En anders vraag je of je vriend even belt of meegaat?
Ik heb altijd de paar dagen voor mijn ongi opgeblazen borsten. Nu helemaal erg, maar kan ook aan de medicijnen liggen, waar ik van ben aangekomen. Ik zou dus eerst even je ongi afwachten en kijken of het dan (erg) afneemt. Kan volgens mij best dat je nu nog extra vocht vasthoudt door het weer.
Ja ik had dat ook altijd (voor ik zwanger was) is best normaal. Ik zou ook even wachten, tenzij je je zorgen maakt.
Hmm Ik moet inderdaad ongesteld worden, maar het is me voorheen nooit opgevallen.. Misschien dat het inderdaad daardoor komt..