In de herfst komen er altijd erg veel leuke programma's. Ik heb nu al een lijstje met programma's en ben benieuwd of jullie een aanvulling hebben? Sommige zijn al begonnen. Dit is mijn lijstje: Bzv Grenzeloos verliefd Villa morero Opvoeden doen zij zo liefs uit Over mijn lijk
Expeditie robinson vanaf donderdag 30 augustus. Villa morero vanaf maandag 27 augustus. Grenzeloos verliefd kan ik niet vinden.... Opvoeden doen zij zo kan ik ook niet vinden. Over mijn lijk begint donderdag om 22.20 Hoe heet dat programma ook alweer met die gezinnen met 15 kinderen op nl1????
Aanvulling op lijstje van TS Dokter tinus Sterren springen red mijn vakantie barbie's baby begint allemaal volgende week of de week erop
Opvoeden doen zij zo begint op 13 september om half 8. Bedoel je een huis vol? Hier volgde ze 2 gezinnen in Nederland met veel kinderen. Komen hier ook nieuwe afleveringen van? Vanavond start ook weer private practice
o leuk! dat zou dan NA villa morrero komen als ik het allemaal kan bijhouden qua tijden haha Ik zag net ook iets voorbij flitsen van ' een huis vol dieren ' ofzoiets. vanaf volgende week maar kan er zo niks over terugvinden ( rtl4 )