Vorige keer had ik 456465565 plaatjes in me hand, zeggen 90 kinderen "heeft u dierenplaaaaatjes". Nee heb ik niet Lolololololol
Belachelijk tijdstip, om 22.00 Ik vind het ook altijd irritant als die kinderen de hele in- en uitgang van de supermarkt blokkeren. Bij de AH hebben ze inderdaad nog van die hekken gezet, soms staat daar een kindje en die is rustig, mag dan wel mijn kaartjes hebben. Maar als ze elkaar verdringen, lopen te schreeuwen etc krijg ik de neiging ze gewoon opzij te duwen als ik er niet langs kan. Kom op mag ik er nog langs met m'n zoontje?
Nee, ze krijgen van mijn geen kaartjes. Ik spaar ze voor mijn dochter, alhoewel ik ze zelf ook wel heel leuk vindt hoor. En de dubbele ruilen we voor onze kinderen op het werk. De wat oudere kinderen kunnen ze natuurlijk op school ofzo ruilen. En daarnaast zou ik het niet goed vinden dat mijn kind bij een AH staat te schooien om kaartjes, laat staan rond de klok van 10 uur 's avonds.
Daar ben je dan mooi goed mee weggekomen, juffrouw Kikkerdril, die haar 456465565 plaatjes met niemand delen wil * Hier staan er dan gemiddeld 4 minder achter dat dranghekje, but they don't take no for an answer * 456465565? mag ik je even attenderen op het topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/ruilen/390200-superdieren-ah-wie-ruilt-mee.html
Mijn zoon van 10 ligt om 10 uur allang op bed. Maar een week of 2 terug op een zaterdagmiddag verveelde hij zich stierlijk en vroeg of hij bij de AH bij de uitgang dierenplaatjes mocht gaan vragen. Nou wil hij ze ook graag sparen en ik kom er bijna nooit, van mij mocht dat wel hoor. Hij heeft er ruim 2 uur gestaan, en ik ben nog even wezen kijken tussendoor. Komt hij thuis, heeft hij gewoon bijna 700 kaartjes gescoort!! Van mijn tante die daar boodschappen aan het doen was, had hij een album gekregen en de rest van het weekend is hij bezig geweest met kaartjes in het album doen. Ik vind het niet zo'n probleem hoor. Maar zo laat, nee dat gebeurt hier sowieso niet.
Ik zeg altijd dat ik wel kaartjes heb maar dat ze ze niet krijgen omdat kinderen die vragen worden overgeslagen. Vaak kijken ze dan heel beteuterd. Ik vind het persoonlijk gewoon erg asociaal dat je je boodschappen staat in te pakken en er al 3 om je heen zwermen om je kaartjes uit je handen te kijken.
DAT vind ik ook asociaal, maar bij ons staan er bij de uitgang hekken en daar moet je achter gaan staan. Daar wordt ook regelmatig gecontroleerd. Bij ons wordt er niks geblokkeerd en schooien bij de kassa"s gebeurt al helemaal niet.
De AH die ik bezoek die reguleert het totaal niet, kinderen staan hier al bij de kassa naar de buit te kijken.
Ik vind dat schooien zowiezo niet kunnen. Mijn kinderen mogen het niet. Vind ze vervelend en opdringerig. Vond de rede Dat ze populair zijn geen reden. Snoepjes zijn ook lekker en er zijn vast genoeg kinderen die geen snoep thuis hebben. Als hun komen schooien voor snoep vind ik het zelfde. Zoiets doe je niet. Als ik kaartjes krijg dan geef ik ze aan een kindje wat langs komt lopen, meestal ergens buiten de winkel en loop die schooiers gewoon voorbij. Als mijn kinderen zo zouden schooien zou ik me afvragen of mijn opvoeding is gelukt. Ze hebben trouwens al regelmatig kaartjes gekregen van voorbijgangers in de winkel en Zelfs op straat zonder te schooien.
Nou ik zie het probleem niet zo hoor...echt erg het gaat hier om een paar kartonnen plaatjes waar ze zo blij mee zijn. En wie vraagt wordt overgeslagen? nou ja...als ze netjes en rustig iets vragen...mag dat ook al niet meer? Ik vind het een betere tijdsbesteding dan menig ander idee. Tot 22 uur zou te ver gaan idd maar gewoon op woensdagmiddag niet hoor. Ik vind de meeste reakties nogal bekrompen overkomen. Mijn kids sparen de plaatjes niet.
op zich vind ik het niet erg behalve als erom geschreeuwd danwel gezegt word die dierenplaatjes geeft u aan mij he? ja dan geef ik ze dus echt niet.. tot 22.00 vind ik echt te ver.. En daarbij moetik zeggen vind ik het wel een beetje associaal staan op woensdagmiddag oke maar de andere dagen... nee vind ik associaal..
Als het rustig vragen is dan vind ik het oké, maar hier staan inderdaad ook dranghekken en staan er de hele middag kindjes van tussen de 5 en 8 jaar.. Maar dat zijn echt een stel eksters hoor, die beginnen je echt al toe te schreeuwen en zijn hartstikke brutaal.. Ik weiger die kaartjes aan de kassa al, maar ook al had ik ze wel, dan kregen zij ze lekker niet
Ik geef ze meestal aan de eerst en beste die ik tegenkom. Mijn kinderen vinden die plaatjes niet leuk dus ik geef ze weg. De kinderen die het vragen vind ik ook niet irritant of bedelend( vind ik ook een raar woord om voor kinderen te gebruiken, ze vragen netjes om iets dt ze leuk vinden.. Dat is toch niet bedelen?) De mijne mogen later niet achter hekken gaan staan want als ze iets willen moeten ze dat aan papa en mama vragen en als het kan krijgen ze het zoniet dan hebben ze pech
Mijn dochter mag tegen de tijd dat ze oud genoeg is best vragen om plaatjes. Niet direct bij de kassa's maar hier hebben ze buiten de winkel speciaal hekken staan waar de kindjes mogen gaan staan. Kindjes vinden dit hartstikke leuk dus waarom niet? Beetje overdreven reacties hier. Kindjes kunnen zo onderling ook ruilen. Maar s'avonds? Nee dat absoluut niet.
Ik neem ze juist aan voor de kids en ik krijg ze ook van de AH bezorgservice. Alleen staan ze hier vaak niet te wachten op plaatjes. Nu zit ik dus met een gigantisch pakket. Dingen als 'mijn plaatjes krijgen ze niet', 'van mij krijgen ze niks, ik weiger de plaatjes expres' vind ik echt kinderachtig.....
Ik vind die bietsende kinderen voor de deur sowieso irritant ( hoop ook dat mijn kinderen daar nooit tussen komen te staan ). Maar etenstijd vind ik toch wel de max, zeker nu het zo snel donker wordt.
Eens, het zijn kinderen en zijn enthousiast, boeiend. Wanneer iemand vraagt of hij of zij mijn dierenkaartjes mag, natuurlijk en veel plezier ermee! Overigens is de actie geloof ik voorbij nu.
Hier staan ook wel eens kinderen om te vragen, vind het eigenlijk geen probleem. Zolang ze het netjes vragen. We nemen ze (dierenkaartjes bijvoorbeeld) eigenlijk alleen mee wanneer er kinderen staan haha. Savonds is een ander verhaal, een kind van tien hoort om 2200 uur niet meer buiten.
Mijn kinderen spaarde ze ook, maar mochten niet bij de " dranghekken" staan. Vaak hadden ze geluk dat degene voor ons de plaatjes aan hun gaven, en de kassa jufvrouw gaf ze ook altijd extra dus het was ook niet nodig.