KNO arts

Discussie in 'De lounge' gestart door joanita, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo meiden,

hier 3 weken geleden fikse longotonsteking gehad.. nog niet helemaal de oude.. antibiotica en predison later...

maar bleef maar druk houden op me oren hoofd/holtes..
    hiervoor al meerdere malen neusspray en dergelijke gehad...

vcandaag terug gegaan naar de dokter.. en heeft me doorverwezen naar de KNO arts...
    hij had het erover dat de KNO arts waarschijnlijk de holtes schoon gaat maken onder narcose.. iets waar ik dus helemaal niet er blij van wordt...

nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee...
    wat kan ik verwachten??
    hoelang was jij uit de running??
    kon jij een beetje voor je kids zorgen??
    kon je naar de ok zelf naar huis rijden??

ik hoor graag verhalen positief en nagatief graag..

ik hoor graag van jullie

liefs joanita

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Mijn moeder heeft het ooit gehad. Maar dat is wel lang geleden. Die kon toen niet zelf naar huis.
    Lijkt me sowieso niet zo'n sterk plan na narcose....

Maar zou hij gelijk al actie ondernemen? Lijkt mij eerst een consult toch

3. ChilllayD

ChilllayD Actief lid

27 jun 2012
    256
    0
    0
    Den Helder
    Ik maak ongeveer zo'n beetje hetzelfde mee. Mijn linkeroor zit al 3.5 week dicht en ben daar bijna volledig doof aan. Al meerdere malen bij de dokter geweest. Neusspray's gebruikt, zoutspoelingen meerdere keren per dag en ik ben sinds 1 dag af van een 7 daagse antibiotica kuur (Doxycycline).

Volgens mijn dokter had ik (nouja... heb ik) een bijholte ontsteking. Hoofd zit vol, al 4 weken lang erg verkouden en veel hoofdpijn. Mijn gezicht tintelt en voelt een soort van 'beurs' aan, aan de linkerkant. Ik wordt er zo langzamerhand helemaal gek van!

Donderdag moet ik weer naar de dokter en zeer waarschijnlijk dan ook door naar de KNO arts. En daar zie ik dus net als jij behoorlijk tegenop maar ondertussen denk ik ook, als ik dan weer kan horen????? Ik denk er nog maar niet teveel over na.

Maar wieweet krijg ik nog een andere kuur waarvan hij denkt dat het zou helpen. Donderdag zal ik het weten.... Ik ben in ieder geval nog nooit in mijn leven zo ziek van een 'verkoudheid' bijholte ontsteking geweest die al zo lang duurt waarvan ik al 3.5 week doof ben aan 1 oor :(

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik denk dat hij eerst gaat kijken.. was bij mij zo eerst scan daaruit bleek dat ik nog steeds een bijholteontsteking had toen is hij gaan kijken nou ik kan je vertellen het is verschrikkelijk je krijgt dan watjes met verdoving in je neus geduwd die moeten een half uur blijven zitten en dan komt het (geen prettig verhaal hoor!!) bij mij prikte hij met een ijzeren staafje via de neus door de wand van de bijholte heen en ging hij zo met een cameraatje kijken... vervolgens is het doorgespoeld en is de bijholteonsteking over gegaan dus geen operatie gelukkig maar dat geluid!!! echt het kraken je hoort uiteraard alles heel goed omdat het ook in verbinding met je oren staat verschrikkelijk....

ik vermoed dat ze zoiets eerst gaan doen en das dus niet onder narcose... ik kon trouwens alles weer gelijk dezelfde dag... :S

5. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    FEE88:

dat klinkt niet erg lekker moet ik zeggen...
    hoop gewoon dat het mee valt...
    maar om dit mee te maken is egt kak zeg maar...
    ben er zo beroerd van...
    hoop da the tmee valt maar hoop ook dat hij me gaat helpen want wil eigenlijk weer gewoon functioneren zeg maar...

Deel Deze Pagina