kinderen dumpen bij smalland ikea en zelf uit gebreid gaan winkelen

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik kwam er vandaag achter dat dit dus veel gebeurd de kids worden gedumpt bij smalland en de ouders gaan uit gebreid winkelen.

ik vind dat echt niet kunnen neem je kinderen dan gewoon niet mee!!

2. Rono

Rono Niet meer actief

Het brengt me op ideeen, kan ik rustig de makro in!

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik vind dat dus eigenlijk ook. Als je wat oudere kinderen hebben die zich daar heerlijk vermaken ala. Maar goed, voor ieder zo zijn ding.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ging 2 weken geleden met de kinders naar Ikea en heb Lianna en Yosyp ook bij Smalland gelaten. Maar het was echt stampensdruk met kinderen. Het was trouwens de eerste keer dat ik dat deed en dan alleen omdat ik in m'n uppie was. Met man erbij doe ik dat niet. Maar er waren zelfs ouders die hun kinderen langer dan 1 uur er hadden gelaten, terwijl dat de maximale tijd was.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    eeh, moet iedereen lekker zelf weten :)
    als de kinderen daar leuk spelen...

ikzelf zou het niet zo snel doen, maar ik veroordeel niemand ;)

6. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Waar is Smaland anders voor dan? Of bedoel je dat ze bij andere winkels op een woonboulevard gaan winkelen? Dat vindt ik idd niet kunnen. Maar ze er brengens als je in de Ikea gaat winkelen vindt ik de normaalste gang van zaken.

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Tja, ook niet mijn ding.. Maar als de kleine een leeftijd krijgt waarop ie het zelf wil, wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet mag. Als zo'n kind daar dan plezier in heeft?

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou, dumpen vind ik wel wat overdreven..
    En als je geen oppas hebt? Ik zou het zelf niet (snel) doen hoor, tot nu toe ook nooit nodig gehad..
    Maar vorig jaar was meneer zo slim om over zijn ledikantje te gaan hangen.. Hij had flink kunnen vallen. was op een doordeweekse dag waarop iedereen die ik ken werkt.. Maar het was wel duidelijk dat hij die nacht niet in een ledikantje kon gaan slapen, dus dezelfde dag nog naar de Ikea gereden.. Nu was Elise er natuurlijk nog niet, dus Lenn kon prima in de kinderwagen, maar wat een gehannes om én kinderwagen én bed naar de auto te brengen (nee, geen personeel dat wilde helpen)
    Maar als ik op dat moment twee kinderen mee had moeten nemen, had ik ze daar zeker heen gebracht.. 2 kinderen (1 loslopen, 1 kinderwagen) en de boel naar de auto brengen had ik echt niet gered..

9. MichMar

MichMar Niet meer actief

Maar daar hebben ze toch de opvang voor uit gevonden toch?
    Stel nu dat je kind heel graag mee wil, maar halverwege het vreselijk zat is en graag wil gaan spelen, dan is het toch een uitkomst?
    De kinderen van mijn vriendin vinden het daar helemaal geweldig namelijk, mijn vriendin is echt geen ontaarde moeder die haar kinderen zomaar even dumpt...

10. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ook niet mijn ding om mijn zoon ergens te laten zodat ik lekker kan winkelen, hier zal het dus ook niet gebeuren, maar als een ander dat wel doet..wie ben ik?

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd of de Smalland medewerkers ook echt een kindgerichte opleiding hebben. Ik zie ze altijd op hun kont bij een tafel Zitten en met met elkaar praten ipv op de kinderen te letten.

12. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    hihi 1 probleem je moet je kind na 1 uur halen met pieper. als je dan niet op pieper reageerd, niet op de omroep instalatie en niet op je telefoon nr die ze je vantevoren vragen kunnen ze politie bellen ivm vermissing ;)

(heb er gewerkt)

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    't Is hier gewoon een uitje. Kinderen beginnen al te juichen als ze Ikea zien. Wij halen wat we moeten hebben en de kinderen spelen even. Spullen in de auto en dan nog even met z'n allen aan de Zweedse balletjes (lees de kinderen, wij vinden ze ieuw).
    Kinderen mogen trouwens niet langer dan drie kwartier blijven. Langer dan 20 minuten hebben wij nog nooit gered, we winkelen altijd nogal doelgericht.
    En dan moeten we ze er ook nog uit trekken, echt niet dat ze weg willen.

14. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Mijn ouders zetten mijn vroeger ook wel eens bij smalland.. was een jaar of 6/7 misschien iets ouder, vond het helemaal geweldig! denk niet dat ze er wat aan overhouden. Maar ik vertrouw de toezicht niet, want ik ken ze niet. dus ik zou het daarom niet doen.

15. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    o en als goed is beschikken ze allemaal over kinder ehbo en alles wordt via camera's in de gaten gehouden ;)

16. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Kaan gaat lekker met mama winkelen;)

17. Rono

Rono Niet meer actief

Makkelijker kom je dr niet vanaf ;)

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat maakt het nou uit wat andere moeders/ ouders doen?

Ik zou willen dat er niet zo op elkaar gelet word en afgekraakt word.
    Als je het zelf niks vind dan doe je het toch niet?

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, mijn kinderen zijn er nog te klein voor en ik zou het best spannend vinden om ze daar achter te laten, maar als andere het willen doen..........hartstikke leuk!

19. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    we hebben ooit met kind gezeten, werd om 10 uur in de ochtend gebracht en om 6 uur in de avond nog niet opgehaald, vandaar dit beleid

20. MichMar

MichMar Niet meer actief

Ik maak het even ietsje erger.
    Ik werk al jaren op een attractiepark, daar zijn ouders veel erger, kinderen worden letterlijk gedumpt bij een kinderattractie en pa en ma gaan lekker een terras op, uit het zicht van het kind, vervolgens word het kind bang en probeer de ouders dan maar terug te vinden. Krijg je nog een lelijke blik toe geworpen ook omdat de attractie is stil gezet om hun huilende kindje.
    Sommigen durven zelfs te vragen of jij ze een paar rondjes in de gaten wil houden zodat zij even de grote attractie's kunnen doen.
    Onze operators zijn geen oppas, zoals ze bij een opvang zijn, in dit geval Smalland, maar worden er wel voor gebruikt.

Deel Deze Pagina