Dit om een beeld te krijgen omdat ik denk dat het heel normaal is af en toe eerder of later dan je partner naar bed te gaan. Echter denkt hij daar anders over...
Hahahaha ik ook niet hoor, maar HIJ wel... In het weekend gaat hij altijd later naar bed dan ik, hij heeft gewoon niet zo veel slaap nodig en als ie dan tot half 8 kan slapen is dat voor hem echt 'uitslapen' (doordeweeks meestal 5.15 de wekker). Vind dat ook niet erg hoor
Nu niet zo vaak meer, maar eerder was dat toch wel zeker 1 tot 2 keer per week, dat ik later naar bed ging. Toen ging mijn zoontje nog niet naar de psz. Verder werk ik ook nog 2 ochtenden en 1 hele dag. Maar op donderdag ben ik dus vrij, en ga ik soms op woensdagavond later naar bed.
NOOIT! haha. Ik lig er altijd op z'n laatst om 22:30 in, ben dan gewoon gesloopt. Lief blijft dan meestal nog wakker tot 00:00 of 01:00 uur. Tja, Is niet anders, ik zit er niet zo mee.
ik ben een ochtendmens, manlief een avondmens, dus dat matcht niet om tegelijk naar bed te gaan. Ik denk dat ik zeker 5 avonden in de week vroeger mijn bedje inkruip dan mijn man. Zeker vlak na mijn bevallingen was dat altijd, dan lag ik soms al om 2100 nok en maakte hij me om een uur of 23 wakker om de laatste voeding nog te geven aan onze jongens.
hier zeker 5 avonden per week samen naar boven , oke soms zit er 1 min. (wc bezoek ) tussen. maar dat bedoel je niet lijkt me haha.. Hier eigenlijk heel gewoon om samen te gaan. in het weekend meestal wel 1 dag dat ik eerder ga en doordeweeks ook wel eens of dat hij in slaap gevallen is op de bank en ik hem niet wakker krijg..
Eigenlijk nooit. We kunnen beide niet in slaap komen als we tegelijk gaan. Daarbij werkt hij ploegendiensten dus als hij 10 uur thuis komt gaat hij nog niet op bed om half 11. Eerlijk gezegt vind ik het heerlijk om alleen naar bed te gaan
Vrijwel nooit. Ik val rond 23.00 uur wel om van de slaap meestal en 24.00 uur red ik met moeite, maar mijn man kan volgens eigen zeggen voor 1.00 uur niet slapen. Bovendien werkt hij ploegendiensten dus hij is ook nog eens regelmatig aan het werk 's nachts of is pas laat thuis en gaat dan ook niet meteen slapen. Ik heb er geen enkel probleem mee, hij komt vanzelf wel een keer naar bed
Op zaterdagavond gaan we tegelijk naar bed. Op alle andere dagen gaat hij of eerder naar bed of hij heeft nachtdienst en is er dus niet.