kinderen dumpen bij smalland ikea en zelf uit gebreid gaan winkelen

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Wij doen het eigenlijk nooit, kinderen gaan altijd mee de winkel in.

Laatst kwamen we een collega tegen en die was verbaast dat we de kinderen er niet naar toe hadden gebracht.
    Hun konden echt niet rustig winkelen met de kinderen erbij omdat die constant wegliepen of ergens op klommen.

Tja dat doen die van mij dus niet, tuurlijk gaan ze wel eens op een stoel zitten, of wordt er een kastdeurtje open gedaan, of staan ze aan een gordijn of een kleed te voelen maar daar blijft het dan ook bij.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dat staat toch ook in dat verhaal???
    moet je wel de hele link lezen wil je reageren...

3. augustus

augustus Niet meer actief

Wat is daar nou erg aan? Mijn dochter vind dat geweldig. Ik doe haar minder plezier met winkelen. Bij ikea gaat ze dan ook graag even spelen. Heerlijk even shoppen zonder op te moeten letten:D
    Kijk als ze het niet leuk had gevonden, zou ik haar zeker niet achter laten.

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Niet echt netjes TS dat je hier gewoon niet meer reageert gewoon omdat iedereen anders denkt..

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nee dan laten we de kinderen alleen thuis met een zak chips en cola....:D voor de babytv vastgeknupt in de kinderstoel... dan hebben ze pas lol....

6. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    soowee, 25 pagina's aan reacties:$, niet alles gelezen dus, maarre als reactie op de openingspost: daar is smalland toch voor?? Of begrijp ik het verkeerd. En wat andere ouders doen moeten ze lekker zelf weten. Er zullen genoeg kinderen zijn die het geweldig vinden om daar te spelen. Beter dan ze jengelend mee door de winkel te slepen:D.

7. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Nou ik heb een zoon van 6 die gaat helemaal niet graag winkelen, maar wel graag naar de ikea want dan kan die spelen en een ijs eten, dus tja..

8. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    volgens mij is de regel vanaf 3 jaar en geloof dat mijn zoon voor het eerst gegaan is toen hij net 3 was :)

Morgen gaan wij trouwens naar ikea, laminaat halen.
    Het eerste wat zoon vroeg was " mag ik dan naar smalland " lol

9. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hier gaat dat ontvoeren helemaal niet.
    1. Ze moeten 3 jaar oud zijn.
    2. Hier krijg je een pieper mee met een nummer en die moet je inleveren als je je kind haalt en die heeft een schoenenbakje met hetzelfde nummer.
    3. Bovendien krijg je ook allebei dezelfde stempel.

Onmogelijk dus.

Hier mag ze er ook gewoon lekker heen als ze wil. Wil ze niet, gaat ze lekker mee de IKEA in. Niks dumpen.

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Het is een gerucht. Niemand die kan bevestigen dat het waar is dus. Broodje aap verhaal.

11. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ja denk dat TS niet meer reageert omdat de titel al meteen zei dat TS het vind dat je je kind dumpt als je je kind bij smalland laat spelen.
    Dat er nu dus aardig wat reacties komen van mensen waarvan de kinderen het daadwerkelijk leuk vinden om naar smalland te gaan, past natuurlijk niet in dat straatje :)

Natuurlijk zijn er altijd ouders die gekke dingen doen maar ik denk dat de algemene tendens is dat ouders het beste voor hebben met hun kinderen.

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

ow dat het niet in mijn straatje past iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt ik vind en dat blijft mijn mening dumpen simpel.

als ik kind vrij wil shoppen dan laat ik ze bij mijn partner (en nergens anders) en anders gaan ze gewoon mee.

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

thank you

14. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dit doet me een beetje denken aan die enorme reltopic waarin MaaikeS zo trots vertelde dat 'zij haar kinderen nooit dumpte'.;)

Waarom moet meteen het woord dumpen gebruikt worden? Kinderen die het geweldig vinden om even een uurtje te spelen, kunnen daar terecht. Het is gewoon een indoorspeeltuin. Ik zou hele kleintjes daar ook niet zo snel naartoe brengen, maar als ze een jaar of 5, 6 zijn en het heel graag willen,waarom niet?

Je kan ze nou eenmaal niet de hele dag in het oog houden. Op school of de psz zijn ze ook onder het toezicht van iemand anders. En zo uitgebreid winkelen kan je ook niet, want ze mogen er maximaal een uur in.

15. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Ik zie 't zo: mijn kind (bijna negen, dus we hebben 't in dat geval niet over 'n peutertje of zo) wil liever naar Smalland dan dat ze met ons meesjouwt door de Ikea.
    Ik kan dan wel de perfecte moeder uit lopen hangen en denken: 'o, wat ben ik goed omdat ik mijn kind niet dump' en haar tegen wil en dank door de Ikea heen gaan slepen, maar daar doe ik niemand een plezier mee, behalve mijn eigen egootje.

16. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik snap t met eventueel wat oudere kinderen wel, dan wordt de Ikea ook een soort uitje voor hen. Met zelf in een uur de Ikea door, pfff dan moet je gassen!!

Ik ben nu zwanger van mijn eerste dus ik kan gewoon niet uit ervaring spreken, maar ik denk toch dat ik niet zo makkelijk mijn uk uit handen zal geven aan een medewerker van Ikea...

17. Alita

Alita Niet meer actief

nee ik zou dat ook niet doen

18. Alita

Alita Niet meer actief

oh hebben we het nu over dumpen....

hahaha het gaat ook altijd hetzelfde die discussies

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

omdat ik het woord dumpen altijd gebruik ook als ik ze bij papa laat! dan zeg ik ook ow heb je even bij papa gedumpt!

20. Alita

Alita Niet meer actief

Foei Amfy...dat zeg je toch niet ...dumpen!:D

Nee ik vindt het echt geen fijn idee om mijn meiden bij vreemde mensen (meestal van die meiden van ..wat...16;)) die ik helemaal niet ken achter te laten...daar zijn ze me te kostbaar voor

Deel Deze Pagina