Weer een bruilofttopic maar dan een beetje anders Mijn zwager gaat binnenkort trouwen en nu hadden mijn schoonzusje en ik bedacht dat het wel leuk is als onze kindjes ook een cadeautje geven op de bruiloft. Nu raad je het al waarschijnlijk: we zijn inspiratieloos!! Voor de verloving hebben we een dienblad gegeven en daar een foto van hun ingedaan dus die optie valt al af. Kom maar op met jullie ideetjes of wat je misschien zelf ooit verzonnen hebt.
Toen mijn oom en tante gingen trouwen mocht ik de ringen geven. Daarna wilde ik zelf ook wat "cadeau" doen. Ik heb toen een stukje gespeeld op mijn blokfluit. Was er heel trots op en mijn oom en tante vonden het toen ook heel leuk. Hoe oud zijn alle kindjes? Want misschien kan je ze echt zelf vragen wat ze willen geven of doen?
Mijn neefjes hadden voor ons 2 Canvas schilderijtjes gemaakt van ons als bruid en bruidegom, was erg leuk en schattig.
Onze dochter is dan 10 maanden en haar nichtje is 2 jaar. Andere kindje is dan net geboren dus die kan helemaal niets nog. Iets spelen of een stukje ofzo zal dus niet gaan.
Ik heb voor 1 bruiloft de kids een canvasdoek laten maken. Eerst lekker beschilderen, dan stickers plakken, glitters opdoen, net wat je hebt. Het is een mooi resultaat en kunstwerken van de kleintjes... wie wil dat nou niet? Voor de andere bruiloft hebt ik een eetbord,ontbijtbord en een koffiemok gehaald. Speciale verf voor porselein/glas in huis gehaald (waterbasis) en laat ze maar lekker hun gang gaan. daarna het servies 45 minuten in de oven op 150 graden en klaar is het cadeau.
Wij hebben voor mijn broertje en schoonzusje de neefjes en nichtjes een bloempot laten schilderen. De kleintjes alleen een hand en de groten zelf creatief bezig gelaten. De kinderen mochten bij het tuincentrum zelf een plantje uitzoeken om er in te doen. We hebben er ook nog een schort bij gedaan met daarop van elk kind een handje. Mijn schoonzusje is gek op bakken en koken dus vandaar. We hebben de handjes met textiel verf gemaakt zodat ze hem gewoon kon wassen en gebruiken.
Kun je dat ook op een fotomok doen? Dus dat je een mok met fot besteld, op de achterkant de hanjes met verf erop zetten en dan afbakken??
Misschien leuk om met geschilderde mokken en bordjes, op een dienbladje wat dingen klaar te zetten voor hun ontbijt na de huwelijks nacht?
wij hadden een ontbijtmand met bordjes, geschilderde mokken, afbakbroodjes, servetjes, champagne etc. namens de kids gegeven.
geldboom: potje met grond vullen en daarin een tak zetten. Daaraan kun je geld aanplakken en eventueel versieringen, tekeningen en foto's van de kids.