wandelen met de kat

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

wie doet dat weleens:D gister wou ik wandelen toen kwam mijn kat ook mee, maar hij vond het niet zo leuk maar kwam wel steeds achter me aan de hele tijd miauwend en toen ben ik terug gekeerd naar huis maar ik vond het zo lief dat ie achter me aan kwam net als een hondje :D

2. Only me

Only me Niet meer actief

Onze kat liep altijd mee als ik lopend van huis wegging. Dit is de kat die ik in mijn ouderlijk huis nog had dan.
    Als we de hond gingen uitlaten liep hij altijd mee, sprong hij spontaan uit de bosjes bovenop de hond haha. Altijd gelachen.

En als ik naar de Supermarkt ging lopen, liep hij mee en wachtte hij op me voor de supermarkt. Niemand kon m aaien, maar als ik de winkel uit liep kwam ie op me af lopen "miauw", kreeg een kopje en gingen we weer terug naar huis huppelen :)

Zucht, heerlijke herinneringen!

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

twisted angel oh dat lijkt me echt leuk zeg!! maar die van ons die is echt bang voor fietsers en autos dan raakt ie in paniek dus daarom durfde ik niet veel te lopen we hebben maar 1 blokje gedaan maar, ook al is die bang hij kwam toch achter me aan hhihi echt wat een lief en intelligent beestje is dat he. Ik hou gewoon van hem :D :D

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dat deed de poes bij mn ouders ook, als ik naar de bushalte toe liep liep ze mee en ik weet niet hoe ze het wist.. maar op 1 of andere manier wist ze precies wanneer ik weer terug zou komen.
    Want in de tussentijd was ze dan thuis geweest, was een km lopen.
    Jammer dat ze er niet meer is maar ja leeftijd van 20 jaar vind ik heel knap.

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    M'n vaders kan liep ook altijd mee als we met de hond gingen wandelen.
    Als we een hele lange wandeling gingen maken stopte op een bepaald punt en als we dan terug kwamen zat ze er nog.

6. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

bij mij ook :D

had het laatst al ergens geschreven, ze liepen dan sochtends mee de straat uit, kon ik weer naar terug naar huis om ze binnen te doen, anders lopen ze echt overal met me mee.

laatst stapte ik de auto in, maar ze zijn ook zo snel! wilde wegrijden, zie wat bewegen in me ooghoek, is ze in de auto gesprongen en zat op de achterbank!

haha wat een scheet :D

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb een kat gehad die dat deed. vond het altijd erg grappig. ging ik wandelen met de hond kat mee. ging ik boodschappen doen of de kinderen uit school halen kat mee. ze ging altijd precies tot hetzelfde punt mee en dan ging ze zitten wachten tot ik weer terug kwam.

onze logeerkat doet het ook trouwens weleens. alleen gaat die nogal ver mee en dan ben ik bang dat hem iets overkomt hij is toch iets minder bekend in de buurt.

8. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Onze kat doet het ook. Alleen als we een drukke weg oversteken, dan blijft hij achter.

9. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    wij hebben 2 hondjes en 4 katten, waarvan er 3 meewandelen!

zo loop je met je hele huishouden op straat haha!
    wel opletten met auto's. normaal hoeven we alleen op de honden te letten, maar dan komen er nog eens 3 bij!
    regelmatig moeten de auto's ook even wachten voor dat we ze allemaal van de weg af hebben :)

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    In onze vorige woonplaats liep de kat vaak mee als ik de hond uit liet. Als ik te hard liep, ging hij heel hard klagend miauwen.
    Iemand die bij ons in de buurt woonde, had hetzelfde ras als wij en blijkbaar zag hij niet zoveel verschil, want die man had regelmatig ook onze kat achter hem aan lopen, luid miauwend :D!
    Soms liep een 'vriendje' van onze kat ook nog mee, had altijd veel bekijks als ik met een hond, een kinderwagen en twee katten achter me aan door het park liep.

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahaha echt geweldig jaa ik vind het zooo bijzonder he :D

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    onze kat bracht ons vroeger naar school. hij liep helemaal mee (10 minuutjes lopen) en stopte dan bij de weg die wij overstaken, wachte tot we de hekken binnen waren en liep weer naar huis. als we vrij waren zat hij der weer :) en nee niet heel de dag want overdag was hij gewoon thuis bij mijn moeder en jongste zusjes.

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ja mijn kat begint altijd eerst idioot te schreeuwen!:D
    En als ik dan niet terug komt rent hij achter me aan, ook met een bult geschreeuw haha!

14. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vorige kat deed dat ook, altijd via de tuinen. Op een gegeven moment sprong hij over een hekje, tussen 2 tuinen in, heen, had alleen niet gezien dat er in de andere tuin achter dat hekje een vijver was:):D Plons

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Onze kat ging mee de hond uitlaten :D

16. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wij hadden vroeger 2 katten, En mijn opa deed elke avond een rondje met de katten!! Ze stonden te wachten tot hij ging! Toen mijn opa er niet meer was ging ik altijd! hahah

17. noukie89

noukie89 Niet meer actief

een kat uitlaten aan een touwtje vind ik echt freaky maar als ie met je mee loopt als je ff een rondje maakt gezellig toch

zo was er gister iets op mtv dat een meisje haar kat in een wandel wagen deed en dat beest op die manier dus uitliet :S toen vroeg ik me echt af of ze wel spoorde

18. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Die van ons lopen ook altijd mee.
    Vorige week zondag gingen we naar een verjaardag van de buren, onze kat liep gewoon mee en wilde eigenlijk wel mee naar binnen haha. Mocht natuurlijk niet dus toen is hij maar voor het raam gaan zitten. Uiteindelijk is hij wel weg gegaan, denk dat hij het toch te lang vond duren voordat wij weer weg gingen.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    mijn katten gaan in de zomer aan een tuigje mee. Ik heb 4 raskatten en daar ga ik dan mee naar t bos

20. Makamba

Makamba Actief lid

26 apr 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook een poes die altijd mee loopt als ik de hond uit ga laten en heel sporadisch als ik naar het winkelcentrum loop.

Meestal vind ik het wel gezellig echter is de hond erg jaloers aangelegd dus gaat tijdens het wandelen continu trekken en heel hard piepen. Dan kijkt men mij echt aan als of ik de hond wat doe of dat de hond de kat iets wil doen...

In mijn ouderlijk huis liep mijn kat ook altijd mee tijdens het honden uitlaten en stond ook altijd op mij te wachten als ik uit school kwam, helaas is hij een aantal jaren geleden overleden.

Deel Deze Pagina