kinderen en ah voetbalplaatjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    dat kinderen vragen denk ik hmmm nou goed moet maar maar inderdaad die grote mond die ze hebben als je niks voor ze hebt! Vrijdag toen ik aan het boodschappen doen was ook, had ik geen plaatjes en dat zei ik dus ook, krijg meteen ,,dan niet stom wijf" van zo'n jochie van een jaar of 7, nou ik was er gewoon even verbaasd van!

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Lachen joh, die plaatjes...wat een reacties kun je soms krijgen van jonge kinderen!! Was toevallig gisteren in de AH om boodschappen te doen, kreeg plaatjes van een mevrouw voor mij, zelf had ik niet zoveel boodschappen dus aan mij werd niets gevraagd :p. Jammerrrr. Had ze toch niet gegeven want ik bewaar ze voor iemand anders :D. Maar dat ze ook aan de deur komen:$, dat heb ik hier gelukkig nog niet meegemaakt. Ik zou snel de stroom van de bel afhalen haha.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw ik erger me er kapot aan!
    Dat gebedel, en ze staan voor de deuren en kan er met moeite door!

Zeker als ik me kleine man lopend bij me heb, ze doen geen stap opzij hoor, ze krijgen van mij een grote mond. Vind ze hondsbrutaal!

en dan ook, de zooi die er op straat ligt, wij wonen een eindje van de ah vandaam maar de hele straat ligt vol.

Als ik zie dat ze het op straat gooien zeg ik er ook wat van.

Quinn hoeft dit nooit te flikken, want kom hem hoogst persoonlijk weg halen.

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja dat heb ik ook gezien! Gooien ze dat zilverfolie gewoon in een plantenbak. Kwam er een meisje aan van de AH om het mee te nemen en weg te gooien :$:$, vraag ik mij af, doe je dat thuis ook? Je pakje drinken of wat ook in de plantenbak gooien....

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    je moet de medewerksers van de ah horen! Die vinden het verschrikkelijk

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Kan ik me wel voorstellen, zij hebben met de klanten te maken...

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik heb zo'n voetbal plaatjes fanatiekeling (tja al wat oudere kinders naast Wendy) maar mooi niet dat die in de AH gaat staan bedelen heh!
    En al helemaal niet langs de deuren zeg!
    Ben je nou helemaal betoeterd!
    Hier hebben ze de dranghekken weer staan van n redelijke afstand van de AH echt zo'n 5 tot 7 meter van de ingang zodat iedereen er door kan. Maar is echt van de zotte dat t moet zo.
    Is toch helemaal niet de bedoeling van voetbal plaatjes sparen..

8. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0

Ja, als de kinderen zo opdringerig zijn en elkaar bijna de hersens inslaan buiten bij de winkel, dan word je als klant niet blij.....
    Heel herkenbaar Aszz, ik vind t ook verschrikkelijk!

9. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0

Precies; ik zou me doodschamen als mijn eigen kind dat deed! Ik zou blij zijn als die hele rage weer voorbij is. Kan je tenminste op een normale manier de supermarkt uit.

10. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik word er ook knettergek van, vind het beetje asociaal dat kinderen erom gaan bedelen. Van de week stond er bij ons zelfs eentje aan de kassa te wachten of we voetbalkaartjes hadden. Gelukkig werd hij snel weggestuurd door één van de medewerkers.

Wat ik de vorige actie wel ontzettend schattig vond: Een moeder stond samen met haar zoontje (denk een jaar of 4/5) bij de kassa, ik stond achter hun. Vroeg dat manneke heel schattig en beleefd: Mevrouw, als u voetbalplaatjes heeft, zou ik dan één pakje mogen hebben. De manier waarop vond ik zo ontzettend netjes, dat ik het niet kon weerstaan om nee te zeggen. Dat jochie was zo ontzettend gelukkig.
    Maar die opdringerige jochies die zowat ruzie staan te maken over wie de plaatjes mag hebben, nee hoor dan spaar ik ze spontaan voor iemand anders!

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb hier echt een hekel aan. Ik vraag me echt af wat die ouders daarvan vinden. Ik zou het bij mijn kind nooit goedkeuren. Bah. Vreselijk opdringerig en onbeschoft.

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Oja en als ze hier aan de deur komen, vraag ik ze dringend doch vriendelijk hiervoor niet meer aan de deur te komen (tenzij het m'n overbuurkids zijn).

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Verschrikkelijk irritant die bedel kinderen .. Ik hou al helemaal niet van kinderen die vragen en al zeker niet van die aso kinderen die dan achter je rug om zeggen als je niets geeft '' stom wijf '' '' wat moet dat oude wijf nou met die plaatjes ''

kom op zeg ...

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik vind het ook erg iriitant al die kinderen die maar in de weg staan om die voetbalplaatjes.

Hier gaat het sparen trouwens wel snel, ken iemand die achter de kassa werkt bij de ah, dus krijg altijd erg veel plaatjes :p

15. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik was gisteren bij de AH. Kreeg ik ook 1 pakje met voetbalplaatjes. Op zondag is het zoiezo wel druk hier bij de XL. Maar nu was het helemaal een zee van mensen en vooral die kinderen ! 1 jochie vroeg aan mij, mevrouw heeft u voetbalplaatjes? Dus ik gaf hem dat pakje. Ik spaar ze zelf niet. Maar ik vond het ook netjes hoe die het vroeg. Als die het anders had gevraagd had ik gezegd ja, en het pakje buiten in de vuilnisbak gegooit.. Maar ze moeten hier echt niet aan de deur komen !

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat zeg ik, in de fik steken die kaartjes, voor de neus van die bedelende kinderen. Misschien leren ze het dan af :p

Maar je schaamt je toch kapot als ouder zijnde? Ammenevernooitniet dat Nathan zoiets gaat doen, voel je je wel helemaal lekker?

17. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Aszz, idd ! En als mijn kids dat ooit zouden doen zou ik ze ook uit die winkel trekken .. Kom op zeg !

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier is het ook erg irritant en brutaal!

Mn vriend had boodschappen gedaan en loopt richting de uitgang..
    Kind; mag ik voetbalplaatjes?
    Vriend; heb ik niet
    Kind; je hebt voor € 33,- boodschappen gedaan
    Vriend; :$

Vaak geven we ze weg aan de kinderen die met ouders bij de kassa staan of als ze niet opdringerig zijn maar in de gaten houden hoeveel je betaalt vind ik echt te ver gaan..

19. Tinusje

Tinusje Bekend lid

AH heeft vorig jaar al gezien dat het een gekkenhuis is rondom die voetbalplaatjes. Ik snap niet dat ze die actie dan dit jaar weer uitvoeren (ja, ik snap hem wel; alles draait om de centen..). Het wordt gebracht alsof je er niet bijhoort als je geen voetbalplaatjes hebt. Leuk voor de kinderen wiens ouders geen boodschappen (kunnen) doen bij AH. Je wilt als kind toch niet de enige van de klas zijn die geen plaatjes heeft...

Als ouders kan je daar wel makkelijk over denken, maar een kind wil er toch graag bijhoren. Hoe groot denk ja dat de groepsdruk tegenwoordig is, ook op de basisschool!

Ik hou ook niet van dat gebedel, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. (ik vind het wel erg als kinderen grof in de mond worden en aanbellen vind ik ook een stap te ver gaan). Ik vind dat AH zich nog eens goed achter de oren moet krabben..

20. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Idd !

Deel Deze Pagina