kinderen en ah voetbalplaatjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    verschrikkelijk die schooiende kids. hier staan er continu. ik geef ze wel af hoor maar niet aan een paar schooiende kids. vragen is overslaan. ze blokkeren heel de ingang en de ouders zelf zijn moedigen het nog aan ook. wij doen alle boodschappen bij de albertheijn en heb dan ook al een pakje of 30. we geven ze aan familie want doen er zelf niks mee. Als ze plaatjes vragen aan mijn zeg ik wel dat ik ze heb maar dat ze ze gewoon niet krijgen. kunnen ze wel zielig kijken maar achter hun staat vaak al een flinke blauwe mand gevult met lege verpakkingen die ze overal laten rondslingeren. ze willen alleen de plaatjes en de rest krijgt de winkel weer terug. niet in de prullenbak maar door heel de entree

wel een leuke opmerking trouwens. als alle kids nou zo zouden denken dan hielden te tenminste op met mijn lastig te vallen

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.279
    6.192
    113
    Ik vind het ook zo verschrikkelijk irritant. Bij ons komen ze dus ook aan de deur. Belachelijk!
    Mijn zoon mag dit straks echt niet doen, ik vind het zo onbeschoft.
    Maar waarschijnlijk vooral omdat ze onderhand tegen je aan staan (hallo persoonlijke ruimte!) en waar ik me helemaal aan irriteer is dat ze de zakjes overal zomaar neergooien. Ruim je eigen rommel op, pff thuis ook niet geleerd zeker...
    Maar goed, de hormonstertjes zijn nu ook een beetje aan het woord denk ik ;).

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zo netjes zijn ze bij ons gelukkig ook. Jeetje dat er kinderen tussen zitten die zo onbeschoft zijn. Daar hebben ze alleen zichzelf ook mee, niemand die ze dan hopelijk nog plaatsjes geeft. Vraag me weleens af of die ouders weten dat ze de hele dag voor de ah rondhangen

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Pffft, ik zit ook in een klein dorp maar hier zijn ze gewoon onbeschoft! Al sinds de eerste dag versperren ze je de uitgang, duiken zo ongeveer je kar in of staan bij de kassa al te brullen dat ze de kaartjes willen als jij ze niet wil. Asociaal gewoon. Gelukkig grijpt het personeel binnen in de winkel wel snel in.

Daarnet ook weer. Dan staan er 6 kinderen tegelijk te schreeuwen "heeft u plaatjes" terwijl ze je kar tegenhouden. Ik heb ja gezegd, maar dat ze ze niet krijgen omdat ze onbeschoft staan te schooien. Zegt 1 van die jochies doodleuk "MAAR DAT MAG HIER BIJ DIT SPANDOEK!!!" (hangt er een spandoek voor de ruilmiddag morgen)

Serieus, het zal wel PMS zijn ofzo, maar ik sta op het punt om een klacht in te dienen bij de AH en ga mn boodschappen wel bij een winkel doen die niet dit soort acties heeft.

Zoww... verder gaat alles prima hier hoor ;)

5. Seth

Seth Niet meer actief

hier hetzelfde....;)

en idd als mijn kinderen ooit zo doen....!!!:x

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wat een drama weer die dingen werk zelf in de ah dus zit er de heledag in.. we sturen ze elke keer weg. Ze vragen ook al of we meschien nog klusjes hebben in ruil voor plaatjes. We krijgen al klachten van klanten dat die kleine mannetjes erg onbeshoft zijn..

Het was laatst zo erg dat een klein jochie die met zijn papa mee was en voetbal plaatjes kreeg aan de kassa, 4 jongens stonden om hem heen om te vragen of ze zijn plaatjes mochten hebben dat arme knulletje wist niet waar hij kijken moest maar gelukkig zei zijn papa er wat van.. Het moet toch niet gekker worden.
    hier na nog 1 week en dan is het weer over gelukkig

Deel Deze Pagina