ja haha. ben nu ruim 33 weken zwanger en er moet hier nog veel gebeuren dus vandaar Ik heb vorige week nog op 3,5 meter staan behangen maar ga nu niet meer zo hoog op de ladder staan het is klaar voor mij nu. En inderdaad postbodes ed moeten ook nog werken brrr koud hoor
klopt en ik kan me ook niet herrinneren dat ik het vroeger ooit koud had. als de zon 1 dag scheen en het was warm sprongen we ook in de plomp. vaak tot paarse lippen aan toe volgens mn moeder maar geen haar op me kop die er aan dacht om uit het water te gaan hoor haha
oh meid toch, kijk je wel uit. ik ben nu 26 weken maar laat lekker de slingers vanavond van het feestje van mn dochter er door mn vent afhalen kan het nog wel hoor maar meer onder het motto, liever lui als moe. daarentegen ben ik wel heel de dag al aan het opruimen, soppen en uitmesten. al vroeg last van nesteldrang deze keer
Hier gaan mijn kids straks ook mooi gewoon lekker naar buiten, het is heerlijk weer! Zie niet in wat er gevaarlijk aan is om je kids nu buiten te laten spelen.
Als ik mocht kiezen waren we na zijn slaapje van uk hier ook naar buiten gegaan. Maar hij wil geen muts, sjaal of wanten aan ... dus blijven we maar ff binnen. Heel misschien straks ff een rondje lopen naar de bakker of zo maar meer zit er niet in denk ik ... Iemand nog tips om wel sjaal en dergelijke aan te krijgen ... al forceer ik niks nada het is binnen twee tellen uit. Zelfs als ik het buiten aan doe!
jawel kijk wel uit maar ben de enige die kan behangen (en ben ook nog eens een pietlut) en ze moesten met zijn 2en de trap vasthouden hahaha maar nu doe ik het niet meer is alleen nog schilderwerk en blijf ik op de grond lijkt me beter
Het is inderdaad erg frisjes maar volgens mij kan het geen kwaad als kindjes buiten spelen met deze temperatuur als ze gewoon goed aangekleed zijn. Mijn zoontje is bijna 2 en speelt bij het kdv gewoon buiten.
De oudste heeft vanmorgen op school ook buiten gespeeld. 1 jochie pakte steeds zijn muts af..dus ze kleden ze wel goed aan!
Mijn kinderen gaan ook lekker naar buiten hoor, heerlijk weer om te spelen! En mijn zoontje heeft gisteren nog een middagslaapje buiten gedaan, lekker in het zonnetje. Ik vind het nu wat te koud om buiten te slapen, maar wandelen kan prima. Hoezo levensgevaarlijk? Ik zie op wintersport ook altijd wel oostenrijkse kinderen buiten hoor, en in Rusland en Scandinavie en zo blijven de kinderen ook geen 9 maanden van het jaar binnen.
Hier gaan ze met groep 1,2,3 niet onder 0 graden naar buiten, de oudere kinderen wel, omdat die goed kunnen aangeven of ze het (te) koud hebben maar de kleintjes gaan lekker in de speelzaal spelen dan. De school vind het te koud voor ze...
bij mij spelen ze ook buiten, hij heeft vrij snel dat hij weer naar binnen wil. prima, maar hij gaat 3x per dag. Bij de kinderopvang laten ze kindjes buiten spelen, smorgens en smiddags. Ze vragen het de kindjes en ze zijn er vrij in en ze letten goed op. De hele kleintjes niet hoor. vanaf 2,5 ongeveer! volgens mij is dit gezond weer! maar ik ben zowiezo van het buitenspelen. Ook regen het, als hij buiten wil spelen vind ik het prima!
voor mijn stage moet ik 3 dagen in de week 45 min buiten spelen met kinderen van 4 jaar tot 8 en in de middag 2! uur met kinderen van 4 tot ongeveer 15 jaar. de kleintjes zijn er meestal niet maar de ouderen wel maar die vermaken zich prima, druk bezig met voetballen, basketballen, tenissen enz.
zit jou kindje nog in de kinderwagen? ik zorg gewoon dat hij goed in de zak zit, ondanks jas en muts, hoofdje goed ingepakt en de lodger goed om hem heen en handjes erin! (handschoenen wil hij ook niet)
Kinderwagen en soms loopt hij een aantal km mee. Maar kinderwagen zak is ook geen optie ... ik denk echter dat ik het straks wel ga proberen wordt er ziek van met dat mooie weer binnen te zitten. Het is toch te erg voor woorden dat een twee jarige mijn dag bepaald ... had dat nooit verwacht van mezelf (en ben normaal ook helemaal niet zo!). Dus ik ga straks eens ff de zak proberen en dan zorgen dat hij niks meer af kan trekken en dan vlug de muts en sjaal om ... dan maar geen wantjes
Ach joh, die kindjes buiten bewegen wel, dus onderkoelt raken ze echt niet. Het enige gevaar met dit weer is als ze bij het water e.d spelen. Muts op, sjaal om, handschoenen aan en lekker spelen hoor. Maak je er maar geen zorgen over. Ik vind het zo heerlijk dit weer
Maar als je het gewoon aantrekt bij hem? Trekt hij het dan weer uit ofzo? Sorry ik ben nog niet zo thuis in de tweejarigen wereld