Wij zijn zo straks even wezen wandelen in het park, was heerlijk! Straks moet mijn zoon ook gewoon voetballen, heb wel een beetje medelijden met hem .
Hihi, wij hadden ook paarden. Voor ons een shet... En als er sneeuw lag; Tuigje in elkaar geflanst, een oude deur uit de schuur gezocht, jute zakken gevuld met stro erop en gaaaaaaaaaan door de weilanden. Geweldig Tot je door een greppel ging en de achterste zak eraf schoof....1x raden wie er altijd achterop moest Tegenwoordig wordt je voor gek verklaard als je op deze manier met je shet omgaat, alles moet verantwoord, maar jeetje, het waren gouden tijden!!
mijn meiske is ook het liefst de hele middag buiten. ik ga haar echt neit opsluiten. ze wil eigenlijk nog met jas open, dat gaat me iets te ver. ze is gewoon warm, en ze heeft het altijd warm, dat scheelt. ik hoef mijn andere neit zo lang buiten te laten, die komt echt na een half uurtje binnen omdat ze het koud heeft. op een gegeven moment weten ze echt zelf wel hoe lang ze het redden.
hier ook de kids gewoon buiten hoor. zonnetje erbij heerlijk weer dus. niet te lang want de kleine man heeft het wel snel koud de loopt zo lastig met skipak..... hahaha vol dikke verpakking net een sneeuwman
Ja hij was er bij toen we ze gingen kopen ... er was niet veel keuze maar goed. We laten hem wel steeds vaker lopen maar merken dat hij na een km of 2 echt wel gedragen wil worden en dus niet meer wil lopen. En dat hele stuk (gemiddeld 5 km) met hem dragend en de boodschappen dat is iets te veel gym voor mij.
haha ja dat snap ik, ik moet zeggen dat ik ook geen kilometers met haar ga lopen ofzo, het is geen atleet alhoewel ze wel de hele dag efteling heeft volgehouden dat was ook wel weer de max.. Hier heeft ze ze zelf uitgekozen, ik vond zelf uberlelijk maarja het gaat om haar haha (ik kijk wel de andere kant op )
Gisteren heeft mijn zoontje ook lekker buiten gespeeld op het KDV. Maar dat is uit de wind en in de zon. Hij hield het wel het langst vol van allemaal, zei de leidster!
Mijn man speelde toen hij klein was altijd uren buiten..bij -40. En hier in Duitsland gaat mijn zoontje met school elke dag zo'n 1,5 uur naar buiten. Alle kindjes hebben een skipak aan, snowboots ed. Hij vindt het heerlijk.
Ik denk dat wij volwassenen meer last hebben van het koude weer als kinderen. Ik hoef ook niet zonodig veel naar buiten in dit weer (is wel koud maar hebben niet eens sneeuw) Gewoon lekker dik inpakken en dan kan het geen kwaad in mijn ogen.
Hier ook gewoon naar buiten hoor! Goed ingepakt, sjaal, muts en handschoenen. Gister heb ik hem na een uur wel naar binnen gehaald...zijn snotneus was ijs geworden op zijn sjaal! hahahahahahahahah Maar hij klaagde niet! Vandaag ook weer op pad geweest, lekke rnaar de kinderboerderij en speeluin. Maar ook nu hooguit een uurtje...mama krijgt heet anders koud! Mijn dochtertje vind het iets minder, huilt als ze de wind in haar gezicht krijgt. Die vind het in de buggy met slaapzak trouwens wel heerlijk! Dus....gewoon goed aankleden en naar buiten! Is goed voor ze!
Hier ook gewoon skipak en snowboots aan en gaan met die banaan. Maar kinderen buiten laten slapen? Heb er nog nooit van gehoord. De zwervers halen ze nu toch ook van straat, omdat ze anders doodvriezen als ze op straat gaan slapen? Misschien is dat wel niet te vergelijken? Wat ik trouwens nu gevaarlijker vind, is dat hier in de wijk kinderen al op de bevroren singels spelen. Het ijs is echt nog niet te vertrouwen. Dat vind ik erger dat ouders dat niet goed in de gaten houden.
hier is de ijsbaan al open v.a woensdag al hier gaan we 16.00 ongeveer naar buiten en ik moet ze na 17.00 echt naar binnen slepen, zoon van 2jr en 3mnd zegt dan NEE NEEals ik zeg opruimen en we gaan in huis, heb ze goed ingepakt en hoor ze niet klagen. ikzelf sta te blauwbekken en heb dan voor mezelf nu ook maar snowboots en skibroek gekocht, 2de skibroek voor 1 eurie voor manlief ook gelijk maar gehaald.
Vond ik ook al zo raar maar blijkbaar is het de normaalste zaak van de wereld dat je je kind buiten leg om te slapen als het onder nul is
Je kind buiten te slaap leggen. Het zal wel normaal zijn. Maar daar komt die maar van mij. Persoonlijk zou ik dat niet met me kinderen doen. Trouwens me vriend ziet me aan komen haha.
dat je zoiets zou doen in de warme maanden en dan bedoel ik eind lente zomer.. oke maar in de winter naahh nee...
Ik moest stiekem lachen toen ik het las.. kinderen zorgen er wel voor dat ze het warm hebben hoor, ze bewegen zich rot. En als ze het écht koud krijgen, zullen ze dat ook wel zelf aangeven, dan is het gewoon niet leuk meer buiten..
Ik doe het niet meer... gisteren gaan wandelen in de snijdende kou met zoonlief, en nu ligt hij blaffend en huilend in bed. Doodziek! Dus buitenspelen met dit weer: nee.