Kinderen en buiten spelen

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Hier net zo hoor.
    En we hebben niet eens skipakken oid (dat vind ik iets voor om in de natte sneeuw te spelen).

gewoon een maillot, goede broek, dikke laarsjes, dikke jas en muts op. Hier willen ze geen handschoenen of sjaals.

vandaag 1x een half uur + 1x drie kwartier heerlijk buiten gerend en gespeeld.
    Van die droge verwarming binnen worden ze zieker...

2. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    die van mij vind het wel mooi buiten als er iets sneeuw ligt maar hij wil geen handschoenen aan en dan begint in elke x in 1x zo hard te huilen dat die handjes zo zeer doen zo zielig dus ik ga maar niet naar buiten alleen als het moet.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Van kou alleen wordt je niet ziek...

4. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Dit weer is enorm gezond mits ze goed ingepakt zijn. Ook mijn zoontje gaat gewoon mee naar buiten met dit weer hoor, goed inpakken, in de winterzak en mee naar buiten. Mijn dochter laat ik nu wel zelf lopen (ze wil vaak zelf in de duo buggy) maar nu mag het niet van mij. Maar gewoon goed inpakken dan kan het geen kwaad (mits kinderen goede gezondheid hebben natuurlijk).

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Echt; een mens wordt ziek van een ander ziek mens, niet van gezonde buitenlucht!

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Koude maakt niet ziek

Plus 1

7. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Heerlijk toch. Speelde vroeger ook uren buiten in de kou. Kinderen zijn erg actief en blijven lekker in beweging.

Hier nu wel met skipak/snowboots, sjaal, wanten enz dus koud hebben ze het niet hoor.

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Inderdaad, vreselijke fabel vind ik dat.

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wat denk jij dan dat er levensgevaarlijk aan is?
    Want volgens mijn informatie is dit weer juist mega gezond, lekker warm inpakken die lievies en heerlijk spelen maar, zodra ze t zat zijn met ze naar binnen, lekker frisse neusjes, rode wangetjes en dan maar aan de warme chocomel met een koekje oid... Ze krijgen er niks van hoor ;) die zon die erbij is maakt t helemaal gezond, lekker veel 'vitamine d opsnuiven!
    (bedoel dit niet belerend of negatief hoor, maar ben gewoon benieuwd waarom je denkt dat t gevaarlijk is... )

10. tulip

tulip Niet meer actief

als het een beetje door gaat sneeuwen dan mag hier vanmiddag het skipak aan en gaan we sleeen.

11. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Weet je wat mijn huisarts hierop zei? (omdat mijn dochtertje aan 1 stuk door oorontstekingen had, vroeg ik me af of ik haar te koud aankleedde)

Als we van de kou ziek zouden worden, zouden alle eskimo's continu ziek zijn!

Fabel!!!! Je kan wel extra vatbaar zijn omdat je lichaam harder moet werken om je warm te houden, dus minder energie kan steken in bescherming, maar dan heb ik het over extreem lange blootstelling aan kou!

Deel Deze Pagina