Wasmiddel en wasverzachter

Discussie in 'De lounge' gestart door Nic1976, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hey hoi allemaal,

Wat is dat toch ik heb altijd een beetje moeilijk met een lekkere geur wasmiddel te vinden. Vervolgens kom ik bij de wasverzachter en vraag me steeds af waarom er niet van dezelfde serie wasverzachter is.

Iemand idee waarom dat is. Ik heb het idee dat ik de goede combi wat betreft bloemengeur nog niet gevonden heb en dat mijn was altijd weer wat minder fris ruikt ...

Verder gebruik ik franse merken dus eventueel Nederlanders die in Frankrijk wonen welke combi gebruiken jullie? Nederlandse dames mogen natuurlijk ook reageren welke bloemen of welke andere geuren jullie gebruiken!!!

2. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Geen idee waarom er geen combi is. Nooit overnagedacht eigenlijk. Maar nu je het zegt, best wel stom ja! Ik gebruik altijd robijntje. Heb nu silan, maar vind die niet zo lekker

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Robijntje ga ik ook weer eens scoren in NL zo lekker voor de was ... thx voor de tip!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Robijn Sensations vind ik lekker.

5. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Ik gebruik momenteel zowel waspoeder als wasverzachter van de Aldi (in Frankrijk inderdaad maar volgens mij zijn die in heel Europa hetzelfde). Ze bevallen me prima. Ik heb vroeger allerlei merken gebruikt, maar die bevielen me eerlijk gezegd niet beter dan deze.

6. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik woon in Spanje en wellicht hebben we hier dezelfde merken als in Frankrijk omdat het merendeel van de grote supermarkt ketens frans is.

Een heerlijke wasverzachter hier is van het merk Flor en een lekker ruikend wasmiddel vind ik de vloeibare van de Lidl en die van de Aldi.

Robijntje heet in Spanje trouwens Mimosin, hebben jullie dat misschien in Frankrijk ook.

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113

thx voor de tip ik ga eens kijken bij de lidl en de aldi (kom daar eigenlijk nooit is even op het gaspedaal duwen voordat ik er ben) maar zeker de moeite waard.

Wat gebruiken jullie voor wasverzachter? Niets of wat anders?

8. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Even gechecked: Mijn wasmiddel heet Tandil. Ik koop ze per 6,4 kilo doos, voor 80 wassen. Gaat een eeuwigheid mee. De wasverzachter heet Fée. Volgens mij hebben ze zo'n 4 verschillende geuren. Ik wissel ze af.

Beiden dus van de Aldi.

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    thx ga het zeker eens proberen ... moet ff wachten tot het nu op is want ben op zich wel tevreden alleen vroeg ik me dus af waarom er niet gewoon een wasmiddel en wasverzachter was van het wasmiddel dat je het liefst gebruikt.

Dank dank

Deel Deze Pagina