Kinderen en het openbaar toilet

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door KellD, 25 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.838
    18.589
    113
    Vrouw
    Hier gaan ze gewoon op het toilet zitten.. jongste gebruikt haar handen altijd (wat ik heel vies vind maar ik heb het losgelaten), enige waar ik wel streng op let, is dat de handen goed met zeep worden gewassen na toiletbezoek.

2. Delila88

Delila88 Actief lid

23 jan 2023
    396
    396
    63
    Vrouw
    Ik zou t ook maar laten. Oprecht hebben de kids van tegenwoordig door de strakke hygiëne minder weerstand, dus een beetje met de pootjes in de modder en de handjes... aan de wc-bril: komt wel goed als ze maar af en toe handen wassen

3. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Laat het los. Ze gaan er niet dood aan. Jij ook niet.
    Hier moeten ze van mij beiden verplicht zitten. Ook mijn zoon. Dat vieze gespetter, niet gek dat de toiletten smerig worden. Van de zomer stonden er in een toilet de schoenafdrukken op de bril. Gatver, ga gewoon zitten.
    Tip: hygiënische doekjes meenemen (Glorix, Dettol). Kan je die over de bril halen.
    En erna handen wassen met zeep. Desnoods neem je nog een klein flesje desinfecterende handgel mee.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.686
    113
    Nou ik wilde net zeggen, die wc's zijn zo goor gadver. Als ik mijn dochter er wel eens over hoor.

Verder ben ik echt vies van openbare toiletten, dus dit heeft mijn dochter helaas overgenomen.

In het vliegtuig heb ik altijd desinfectie doekjes mee, ik vind die wc's zo goor kan er nu om kokken als ik er aan denk. Daar plas ik ook zo min mogelijk. Met de vlucht naar Amerika ruim 8 uur heeft dochter geen 1 x geplast, ja heel erg ik weet het maar ze wilde echt niet. En ik ben ook maar 1 x geweest omdat ik het niet meer volhield.

Deel Deze Pagina