Haiii Dames ! Eff nieuwschierig ik hoor hier en daar dat de enne test niet te vertrouwen is en de andere weer wel, Ik heb nu zelf 1x met kruidvat getest en dat was een ingedroogt lijntje ...
Ik heb met een predictor een keer een valse test uitslag gehad...duidelijk een stip, maar niet zwanger en ook niet heel even geweest want alle tests hierna waren meteen negatief. Ik heb deze x getest met de testen van matcare, en bij mijn vorige zwangerschap met het eigen merk van de DA.
Ik heb digitaal clearblue gebruikt is duidelijk. Er komt te staan of je wel of niet zwanger bent. Ik heb ook nog een test van matcare gebruikt die was ook prima alleen was ik toen niet zwanger. Maar nu heeft de test zijn werk goed gedaan
Ik met: kruitvat clear blue digitaal clearblue de gewone Matcare en ook nog etos eigen merk tja wilde het zeker weten en ik vind de kruitvat het fijnt omdat die nie zo duur zijn,en de digi van clearblue..duidelijk antwoord
Drogist eigen merk (dirx).. Deze doet het ook leuk op foto's omdat hij er ook nog leuk uitziet. Daarna volgens mij nog eentje van Kruidvat of etos eigenmerk.. Gewoon om nog een keer dat 2e streepje te zien.
Ik heb getest met Predictor, die test was duidelijk positief. Heb ook getest met clearblue, maar die werkte niet.
Matcare, gewoon de staafjes. 2x en bij allebei zo'n dikke duidelijke streep dat kan hoop ik niet missen. Trouwens het viel me op dat de 2e nog donkerder was terwijl ik korter niet had geplast, geeft dat dan aan dat je hcg waardes omhoog gaan? Groetjes priscilla
matcare en is prima bevallen,..... lekker goedkoop ook, dus kun je er af en toe nog een extra testje tegenaan gooien als je wil in mijn geval was het alleen niet nodig