Vroeger ook altijd dieren om me heen gehad. Mn kleine nu ook. 1 hond, 2 katten, 2 konijnen,een aquarium, en paard en en pony. Gaat prima met elkaar. Ze geeft ze eten. Paard en pony borstelt ze op haar manier. Vindt ze helemaal geweldig. Helemaal leuk hoe ze daar met dr laarsjes alle kalfjes en koeien af gaat, mn pony hooi geeft en helpt de stal op te strooien. En ja, kan best begrijpen dat sommige huisdieren en kinderen vies vinden. Hier wordt elke dag gestofzuigd. Soms 2 x. Maar, geen dieren op de slaapkamers. Dat vindt ik echt smerig. Kids bouwen er wel goed weerstand mee op.
Hier 3 katten. 2 moeten niks hebben van mijn zoontje, zijn gelijk weg als hij aan komt lopen maar eentje is echt zijn vriend Vanaf baby af aan ging Binkie (kat) bij mijn zoontje liggen en hij laat zich aaien en koppies geven, mn zoontje vind het helemaal geweldig. Ik ging van de week sleetje rijden met me zoontje en Binkie loopt heel lief naast hem, echte vrienden Ik ondervind ook geen probleem met haren, gelukkig zitten zoontje zn kleding niet onder. Overigens bij ons of op de bank ook niet
Hier ook 3 katten. Valt reuze mee met die haren hoor. Alleen als ze een dekentje ofzo hebben dan liggen ze daar veel op en dat zit dan wel vol na een paar dagen liggen... Als de baby er straks is en in de kruiptijd is zal er wel wat veranderen met stofzuigen en dweilen. Maar voor nu is het gewoon schoon genoeg.
Geweldig om te lezen dat meerdere mensen kinderen en dieren samen houden! Ik krijg nog weleens reacties van mensen die het smerig vinden namelijk,alsof ik dieren weg zou doen omdat ik een kind heb? Juist samen opgroeien,super belangrijk en gezellig!
mooie amstaf hoor, heb ook een amstaf zo een lieve hond heel vaak bij kindjes geweest dus geen schrik als ons kleintje er zal zijn
Ik vind samen opgroeien wel belangrijk. Zo leren ze ook voor anderen te zorgen. Zelf hebben we 3 katten en in de nabije toekomst komt er minimaal 1 hond bij. Toen ik hier "in the picture" kwam waren de kids helemaal geen dieren gewend (toen net 4 en 5) en waren vaak ook wel een beetje gemeen tegen dieren. Ze zaten ze te pesten en behandelden ze vaak als speelgoed. Nu zijn ze juist hartstikke lief en zorgzaam met dieren (ben ik wel een beetje trots op ) en hebben ze sinds kort bij hun moeder ook een hond. Dat dieren vies kunnen zijn heeft in mijn beleving meer met je eigen instelling te maken. Ik neem aan dat je met kinderen in huis toch dagelijks aan de schoonmaak bent namelijk, dus zou het sowieso toch geen probleem moeten zijn...
Wij hebben 2 mopshondjes en een beagle in huis..ja die verliezen veel haar, ja die komen op natte modderpootjes binnen..en ja het is veel extra werk..... Maar alles wat je ervoor terug krijgt is zoveel meer waard! Onze zoontjes leren nu ook dat dieren ook gevoel hebben, ze leren te zorgen, ze leren lief te zijn.. En ja er belanden wel eens haren in de monden van de kids, dan denk ik maar dat hun weerstand zo super opgebouwd wordt We stofzuigen en dweilen elke dag. Op de momenten dat de kids op zijn en op de grond spelen, gaan de honden in de keuken. DIe komen pas savonds als ze op bed liggen in de woonkamer. Een van de mopsen maakt namelijk het speelgoed stuk, de andere mops is super enthousiast naar de oudste, maar vergeet daarbij dat hij maar klein is en zij wel erg scherpe nageltjes heeft als ze tegen hem opspringt (i know dat mogen ze niet, maar dat heb ik haar nooit kunnen afleren)..en de beagle jat hun eten anders We gaan elke dag een keer een grote wandeling maken met de mopsen en de kids (ik dus met kids en honden door de week alleen, best behelpen maar ben er heel handig in geworden hihi). Ook heb ik 30 jaar lang paarden gehad, sinds de jongste geboren is, alleen nog maar 2 ponys ivm tijd en geld gebrek. D eoudste vind het helemaal geweldig om samen uit te mesten, te voeren, om hooi en stro te gaan bij de boer....(waar dan weer koeien staan en kippen en konijnen enz enz).. Ons leven met de kids, bestaat vooral uit dieren en hun verzorging. We zijn ook gek op de dierentuin (ook al is dat nou niet altijd even leuk, die beesten opgesloten...maar kids vinden het zo mooi of tenminste de oudst, van de jongste weten we dat nogn iet)
Wij hebben 2 katten, en een kleine op komst! Maar ga ze echt niet het huis uit doen, ben dol op ze! En we wisten dit van tevoren! Dus hopelijk komt da qua relatie goed, en beetje extra zorg me stofzuigen en de kattenbak onbereikbaar voor nieuwe mini maken
Hier 2 honden en 2 katten en een kindje op komst. Ik ben zelf met honden en katten en andere huisdieren groot gebracht en vond het geweldig. Sommige zijn hier wel erg schoon, 2x stofzuiger per dag . Ik hou van een schoon huis, maar zelfs met 2 honden en katten hoef ik niet 2x per dag te stofzuigen.
Ik heb een hond, 2 katten en 2 kinderen (3 als je mijn man mee telt hihi) en als alles goed gaat komt er in september nog een wondertje bij. Ik stof, stofzuig, en dweil een keer of 2 a 3 per dag.
Hier ook zo hoor!!! Ben de honden (chihuahua en lab) wel aan het leren niet meer op de bank te gaan en dat gaat goed (voor de kleine straks wel zo praktisch). toen ik in de kinderstoel zat lag de kop van de bouvier er ook altijd op. Was mn beste vriend! Het zoontje van mn vriendin is een half jaar en vind onze chi o zo interessant. Andersom ook! Maar ze mogen niet met elkaar in aanraking komen omdat mijn vriendin het vies vind... Zelf vind ik dat erg overdreven. Ook al wordt er aan handjes en gezicht gelikt, doekje erover en het is weer schoon. Maar dat is mijn mening.
Zolang je kan poetsen zie ik het "smerige" er niet van in, dat doe je dan zelf door te slecht te poetsen dus misschien ben je dan zelf wel smerig Ik vind het wel een bijdrage in de opvoeding van je kinderen, ik kan precies merken wanneer kinderen geen dieren thuis hebben hoe ze ermee omgaan, ik vind dat elf wel een tekortkoming het is goed om te leren, kijk als het niet kan door ziekte of wat dan ook dan is het niet anders maar als het even kan vind ik het wel een verrijking in een kind (en persoon) zijn leven..
Ja hoor kan prima! Wij hebben een chihuahua en een zoontje van 10 maand. In het begin moest onze hond niks van D weten. Het is ook een gevalletje apart moet ik zeggen, en een gigantische brompot. Dus was nog even spannend hoe het zou lopen. Maar sinds een paar maandjes vinden ze elkaar helemaal geweldig. D heeft van de week zijn eerste woordje gezegd, en het was geen mama of papa, maar de naam van onze hond Wel moet je ogen in je achterhoofd hebben. Ik vind het erg belangrijk dat ze elkaar de ruimte geven, en D de hond niet lastig valt. D mag niet aan zijn speelgoed zitten, bij de bench komen, of hem storen als hij eet drinkt of slaapt. Dus loop de hele dag achter D aan te vangen, die op zijn beurt achter de hond aan vangt
Hier ook een hond. gaat erg goed. nu onze zoon ouder wordt spelen ze ook leuk samen. Ik heb nog een filmpje van toen onze zoon 6 maanden was. Nada spelen met Casper - YouTube
Hier 2 katten, die hebben we gekregen toen de kids een maand of 5? oud waren. Toen ze nog op de grond kropen ging er iedere avond een dweil overheen nu nopg 2/3xper week Ze zijn super lief voor de katten, echt nooit problemen mee gehad.
Geen dieren, vroeger thuis wel gehad. Nu niet omdat ik niet gebonden wil zijn aan zo'n dier wat betreft dagjes weg of vakanties, geen zin heb in extra poetswerk, geen ruimte heb en eigenlijk al druk zat met mn kinderen en dan niet genoeg aandacht zou kunnen geven.
'Hond in huis gezond voor baby' | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Wij hebben nog geen kinderen, maar wel twee honden en drie katten, die gaan niet weg als we kinderen krijgen De katten zitten veel buiten en zeker in de zomer en een van de twee honden verhaart niet. Dieren zijn altijd heel belangrijk geweest voor mij en wil dat mijn kinderen ook meegeven.
Wij hebben een franse bulldog gehad maar ik was allergisch en mijn dochter ook.. Wat hebben we gehuild toen het beestje weg moest.. Maar we willen wel heel graag een hond dus nu zijn we aan het onderzoeken of een labradoodle een optie is. We willen het komende jaar zo nu en dan even testen of we er tegen kunnen. Ik heb een paar weken geleden geknuffeld met eentje en nergens last van Ik heb goede hoop. Bij de meeste fokkers is een wachtlijst van een jaar, we gaan pas serieus kijken als de jongste een jaar of 3/3,5 is, dan kan er een puppy komen als hij naar school gaat. Heb ik er alle tijd voor
Hier twee honden, een kat en een kind en ja honden en katten verharen maar daar heb je stofzuigers en dweilen voor...vind het niet vies hier, ken huishoudens zonder huisdieren waar het viezer is. Vind het eerlijk gezegd soms best intensief maar krijg er zoveel voor terug