kinderen en huisdieren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 894hi, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hier een Franse Bulldog en een Duitse Herder (die zit bij m'n ouders en daar laat ik Kenji ook niet bij). De Franse Bull gaat súper met de kleine, de Herder is een geval apart en staat alleen ons toe in zijn roedel, vandaar dat ik dat risico absoluut niet ga nemen.

Ligt een beetje aan jezelf of je een huisdier en hoeveel aan kunt denk ik. Of je genoeg tijd hebt om het beestje de aandacht en verzorging te geven die het nodig heeft en of het veilig is met de kleine :)

Deze twee hebben elkaar in ieder geval 'gezocht en gevonden' ;)

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Wij hebben een poes en ze is dikke vriendjes met ons zoontje en andersom ook, poes tolereert alles van onze kleine ik vind het erg gezellig

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier in huis:

- één zoon van 16 maanden
    - twee katten van respectievelijk 14 en 13 jaar oud (ouwetjes dus)

het gaat op zich best goed. Eén van katten is een beetje bangig voor de kleine en die trekt zich terug. Dat komt goed uit want dit is ook de kat die zich het snelste uit wanneer ontevreden of bang etc. (blazen, uithalen etc)
    De andere kat vindt alles prima (ook als er aan zijn staart getrokken wordt) en die komt af en toe eens kijken hoe het gaat met de kleine man.

De katten krijgen naar mijn idee wel wat te weinig aandacht sinds de kleine er is maar dat wordt regelmatig gecompenseerd door bezoek (opa en oma e.d.). Over een paar maanden verhuizen we naar aan (veel) groter huis met tuin. Na een paar weken binnen, kunnen ze dan ook lekker naar buiten. Dat is beter voor ze.

Als de katten er niet meer zijn dan komen er waarschijnlijk geen nieuwe katten (ivm vakanties e.d.)

Oja, ik liet mijn zoontje toen hij nog niet kon lopen absoluut niet alleen met de katten. Nu hij wat groter is, laat ik hem wel een paar minuten alleen (bijvoorbeeld als ik naar de wc moet)

4. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Jayden is bijna 2. Wij hebben een labrador van 3 jaar en een jack russel van 6 maanden. Gaat echt super Jayden speelt heel veel en leuk met de hondjes. En de hondjes zijn zo lief voor hem.

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier een zoontje van bijna 1,5 jaar
    en een amerikaanse bulldog van 5 jaar..

dat gaat goed gelukkig alleen kan de hond hem wel eens beu zijn en dan gaat ze lekker in de tuin (wilt ze zelf dan)...

Deel Deze Pagina