benauwd en verkouden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marie26, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Ik heb sinds een aantal dagen last van benauwdheid. Heel vervelend, want ik zit echt te snakken naar lucht lijkt het wel.
    Ook zit mijn neus al weken dicht (verkouden) en heb ik homeopatische neusdruppels, die totaal niets helpen.
    Hebben jullie tips?

Groetjes Marie

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    stomen. Helpt bij mij altijd erg goed.

Succes!

3. Samama

Samama Niet meer actief

Stomen, maar volgens mij mag dat dan ook weer niet met die druppels. Je kan eventueel zout oplossing gebruiken voor je dichte neus? Dat mag namelijk wel.....

4. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Ik heb van die homeopathische druppels van Vogel, dat mag toch wel?

5. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    ik heb gewoon neusspray. volgens de huisarts en gyn mag je dat best gebruiken tijdens je zwangerschap, helemaal als je die voor kinderen neemt vanaf 2 jaar. ik snuif het al een week, en het lucht vreselijk op! :D

6. Joyce79

Joyce79 Lid

2 apr 2007
    66
    0
    0
    Secretaresse
    Ik ben voor 2 wkn terug naar de huisarts geweest, omdat ik ook zo inmens verkouden was. Stomen en snuiven met zout-water was de oplossing die ik mee naar huis heb gekregen!

Groetjes,
    Joyce

7. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Ik heb dezelfde klachten, word er knettergek van. Ik gebruik gewoon Otrivin, is geen enkel probleem volgens mijn verloskundige.

8. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    Ik ben nu ook ziek thuis, zelfde klachten, ook nog eens vreselijk hoesten (waarbij dat slijm niet los wil komen)! :cry:
    Kun je dus voorstellen dat dit erg pijn doet!

Gisteren de huisarts gebeld, of ik a.u.b toch iets van bisolvon en neusdruppels mocht gebruiken.
    Bisolvon mag niet, maar neusdruppels in kleine hoeveelheid (4 keer per dag snuiven) mag wel!
    Anders kun je nog een zout-oplossing maken wat je in je neus druppelt. Geeft wel even een vreemd gevoel, maar helpt wel.

Succes ermee!

Deel Deze Pagina