Bweh, sinds 2 dagen kan ik amper meer haar luier verschonen zonder zelf over m'n nek te gaan. Nu heb ik het geluk dat m'n man nog even thuis en dat ik iedere dag hulp heb omdat ik geopereerd ben (kan niet zitten en haar flesje dus maar moeilijk geven). Maar het is echt een kotslucht vind ik zelf... En als ik ergens niet tegen kan, is dat het wel . Nu weet ik dat tandenluiers 'zuur' ruiken, nou dat is het wel , maar ik heb ook al 'rotte eierenlucht' voorbij horen komen en dat is het zeker niet. Fae is overigens pas net 3 maanden, ze kwijlt overigens wel veel en eet haar vuistjes op, maar dat doen meer kindjes van 3 maanden volgens mij... Maar is dit herkenbaar (die lucht) ? Tis waarschijnlijk ook wel slim om nu alvast preventief wat extra haar billetjes te gaan smeren he...? groetjes athina
Het kan goed zijn dat er al tanden aan komen (ook al is dat misschien pas over een tijdje). En het schijnt dat hun speeksel ook verandert als ze toe zijn aan vast eten. Steekt ze ook haar vuistje echt diep in haar keel zodat ze kokhalst? Dat is ook een teken dat ze zich aan het 'voorbereiden' is op ander voedsel. En ja, die luiers stinken opeens enorm dan. Kan allerlei geuren aannemen... Ik zou alleen gaan smeren bij echt rode billen, omdat ik altijd bang ben dat de Sudo niet meer helpt als ik het er zomaar opsmeer. Ofzo.
Nee, niet diep in haar keel, ze knaagt er meer op, het lijkt ook wel met 1 kant maar hoor. Maar misschien 'wil' ik dat wel zien
Ka nheel goed hoor! Ik herken je verhaal maar al te goed..Marit had met 3.5 maand 2 ondertanden... inmiddels heeft er nog maar 3 te gaan
Wij zijn ook dagelijks een mondje aan het checken, maar nog niets te zien. Wel een zure lucht en nu al vijf dunne poepluiers sinds gisteren. Terwijl ze net 'grote mensenpoep' begon te krijgen door de verandering van voeding. Tanden krijgen kan echt op ieder moment. Volgens mij is zes à zeven maanden maar een gemiddelde. Mijn ene neefje was net vier maanden en zijn broertje tien. Dus het zou ook best kunnen met drie maanden.....