Hallo, Wat ik me afvroeg: zijn er hier nog dames die regelmatig gaan meelezen in steeds dezelfde topics of posts gaan lezen van bepaalde mensen omdat ze het leuke/grappige/sympathieke/interessante/... topics en/of mensen vinden zonder zelf iets te posten of ben ik een rare stalker ? Liefs
ja hoor! Als ik een leuk topic vind, volg ik die gerust omdat ik benieuwd ben naar de overige reacties. Daar is dit toch ook een forum voor .
Je bedoelt een specifiek persoon? nee dat heb ik niet. Wel lees ik soms in onderwerpen die voor mij persoonlijk niet van invloed zijn maar die ik wel interessant vind, bijv om te weten hoe mensen in zo'n situatie zich voelen en wat ze meemaken.
Ja hoor ik doe het ook ik volg niet echt mensen (net als stalken ) maar doe wel in een topic meelezen
Ik bedoel niet alleen topics als "ben radeloos => tips gevraagd" maar ook echte clubs. En ook specifieke personen. Dus ben echt een rare stalker . Maar soms kom ik toevallig in een topic terecht en vind ik het topic/club of een van de schrijfsters zo leuk dat ik het stiekem blijf volgen .
Ja ik wel hoor! Als ik denk dat iemand niet helemaal de waarheid vertelt dan volg ik alle berichten en kijk ik of er ergens een fout gemaakt wordt, want 9 van de 10 keer ook zo is En bij sommige, verdrietige topics weet ik niet elke keer wat ik moet zeggen, maar wil ik wel graag op de hoogte blijven van hoe het met diegene gaat.. Dan blijf ik ook lezen!
Niks aan toe te voegen, hier ook zo! Als iemand beetje vreemde verhalen verteld ga ik eens kijken hoe hun reageren op andere topics om te kijken of er iets niet klopt. En bij andere weet ik ook niet goed wat te zeggen maar wil wel weten hoe het verder gaat.
Ik lees eigenlijk nooit bij clubs mee...zie wel in "mijn eigen cluppie" dat we vaak meelezers hebben, sommige met naam, sommige anoniem. Dus je bent niet de enige!
topics van "bekende"" hier lees ik altijd. en van iemand die ik niet zo mag lees ik ook altijd wel. hihihi
ik blijf wel eens in ene topic meelezen omdat ik benieuwd ben hoe het verhaal aflopen gaat.. Maar omdat er dan al is geschreven wat ik ook zou hebben geschreven reageer ik verder niet! (bijv het topic fraude.. reuze benieuwd hoe dat af gaat lopen.. maar om nou de 100e te zijn die tikt "he wat rot voor je!" Lijkt mij dat de ts daar ook niet op zit te wachten.. Dus houd ik netjes mijn vingers van het toetsenbord en gluur ik ongegeneerd mee) Moraal van mijn verhaal: Nee je bent niet raar! (iig niet vreemder dan de rest van ons)
ja hoor, ik lees ook mee in topics die totaal niet op mij van toepassing zijn, zoals zwangeren topics e.d. Ik moet ook zeggen dat wanneer ik zie dat bepaalde personen in een topic gereageerd hebben, dat ik dat topic dan even lees om te kijken wat er gezegd is. Bedoel je dat??? Van sommige mensen lees ik graag reacties.
Jullie cluppie volg ik ook wel eens . Vind jou ook heel leuk schrijven namelijk! Goh, ben dus toch niet de enige blijkbaar.
Ja ik volg idd verschillende personen waaronder jij nog altijd. Aangezien we ook zo gelijk liepen vorig jaar en je zo kortbij woont. Dat heb je soms idd bij bepaalde personen of bepaalde topics
Elif, ja jou volg ik ook natuurlijk! In dat gaat de komende weken natuurlijk nog erger worden want ben zo benieuwd naar je kleintje! Bebek, doe ik .
dat heb ik dus ook en misschien wel heel gek, maar ik vind het soms heerlijk om mij dan even lekker te ergeren.
Ja doet soms deugd. Ach beter zo dan je afreageren op een medeweggebruiker ofzo . Aanvulling: de personen die ik noem volg ik dus niet om me te ergeren hé . Maar wel omdat ze zo leuk schrijven!