Kinderen en oom&tante

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou denken, wat een zielige vertoning... alsof het je kinderen enige waarde zou geven zo'n lullig kaartje... ik zou hem lekker in de kachel stoken.... heb je er nog wat aan...

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Negeren die handel, geef ze geen reden weer vuur aan te wakkeren. En gewoon doen alsof je van niets weet.

3. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik denk dat het kaartje idd lekker in stukjes in de vuilnisbak verdwijnt uiteindelijk.
    Ben ook zeeeer benieuwd wat ze met hun verjaardagen weer zullen horen in 2011 de knullen.
    In 2010 hebben ze nml.niets gehoord,en nu dus opeens wel zo'n lullig kerstkaartje(goh,was het niet Vrede Op Aarde ;))
    Ben ook eigenlijk in staat een kaartje terug te sturen met hun namen er op,en dan ook er bij te zetten:plus de bijbehorende ouders van de kinderen :D
    Maar nee,ik doe het toch maar niet,zonde van mijn postzegel ;)

4. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

schijnheilig idd.

Maar wat ik mij afvraag: hoe kunnen kinderen van 2 en 3 jaar oud geen behoefte hebben aan contact???

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ze zijn 12 en 13 staat in 1 van de berichten.

@TS, ik zou hem weggooien.. Hoewel ik hem het liefst terug zou sturen denk ik niet dat je er iets mee bereikt.

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik zou helemaal niks terug sturen lekker in de prullenbak gooien of opstoken, of idd je kids het terug laten zenden, dan zal het ook wel afgelopen zijn, ma ik zou zelf niks gaan doen, want dan krijg je straks verwijte na je kop dat je ze weg houd bij hun bladiebla dus gewoon lekker laten zoals het is, vinde ze alleen ma leuk als er reactie van jou komt. EN de kids zijn groot genoeg om zelf te beslisse wat ze willen dus als ze erop willen reageren dan doen ze dat en wille ze dat niet dan doen ze het niet..
    Ik heb een "oma" die ik mijn hele jeugd niet heb gezien tot een paar jaartjes terug we een uitnodiging kregen voor naar haar brunch te komen want ze was jarig geweest en zoveel jaar huwelijk met der man, ben wel gegaan ma dat was omdat er bekende familie was, ma ben niet voor haar gegaan, want voor mij betekend ze helemaal niks, zoals hier idd al eerder is gezegt, er is ruzie tussen haar mijn moeder en daar hebben wij als kinderen Mijn zusje en ik )niks mee te maken ik heb ook nog 2oudere zusse en 1 broer en daar houd ze wel leker contact mee omdat ze kinderen van mijn moeder der exman zijn en met ons wil ze niks te make hebbe omdat we toevallig een andere vader hebben, nou sorry hoor, ma dan kun ej voor mij ook in de stront zakken, hoe moet je je als kind wel niet voelen als je eige oma je niet wilt zien ma je oudere zussen en broers wel...
    Geef je kinderen groot gelijk dat ze der niks van willen weten, ze zijn zonder hun opgegroeid en kunnen ook de rest van hun leve zonder hun, lekker laten misse als kiespijn;)

7. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

oh excuus, ik dacht te lezen dat ze 2 en 3 jaar waren.:)
    Eerlijkheidshalve heb ik ook niet alle reacties gelezen.

Daarentegen komt er een tijd aan dat de kinderen WEL interesse gaan krijgen in het onbekende/vreemde/in-correcte (als ik mijzelf en mijn verstrooide familie na ga:D).

Dan vind ik wel dat je ze zo vrij moet laten hun eigen weg te vinden ook al betekent dat dat zij wel contact met deze tak van de familie willen/krijgen.

Deel Deze Pagina