Vliegende poep is hier ook niet vreemd haha. Maar gelukkig heeft je dochter nu geleerd dat poep vies is haha, prachtig, hoe verzint zo'n kind het
Hier ook wel eens mijn jongste zoontje gillend uit bad zien rennen, voor zijn eigen drol die hij in bad had gepoept. Hij wist niet hoe snel hij het bad uit moest Erg lachwekkend idd! Als ik er nog aan terug denk, hoe zijn gezicht vol van verbazing keek, moet ik nog lachen.
Om te gieren dit allemaal! Onze Snotzilla wil ook nog wel eens trots met bijzondere pulkjes (extra groot, extra groen, extra goor) komen aanzetten. Iiiiiieeeuuww!! Toen hij paar maanden oud was gingen we altijd even bij hem kijken voor we zelf naar bed gingen. Een nacht deden we de deur open en er hing zo'n raar luchtje.. We deden een lampje aan en wat bleek: meneer had zijn luier uitgetrokken en lag nu op zijn buik te slapen (met opgetrokken knietjes), de blote billen in de lucht met bovenop... een drolletje.
Met mijn dochter nog niks ranzigs meegemaakt maar wel een leuk verhaal gehoord van schoonmoeder over mijn man toen hij een peutertje was: Hij was nog in de fase dat zijn moeder zijn billen moest afvegen na de grote boodschap op de WC. Zo waren ze op een dag met het gezin in een druk restaurant gaan eten. Mijn man, toen nog een peutertje moest plassen, dat kon hij al heel goed zelf dus mocht hij naar de WC. Blijkbaar kwam hij er daar achter dat hij toch ook moest poepen want meneer liep in z'n blote kont, broek op de enkels aangewandeld naar het tafeltje van zijn pap en mam en bukte daar met gespreide billetjes en vroeg: 'Mam, is het goed schoon?'. Het zal je gebeuren
hahahha geweldig! mijn vriend zit me heel raar aan te kijken waarom ik aan het lachen ben. En hij moest ook lachen toen ik wat dingen oplas. Hier heb ik bij mijn zoon een keer de luier verschoond en toen moest hij ook ineens poepen. hij lanceert die drol zo in mijn handen. die blik op zijn gezicht was echt geweldig haha. Hij heeft ook een keer toen hij bij papa op de schouders zat in zijn haar gespuugd. daarna heel mooi uitsmeren en papa mooi haar! hahaha. super die lekkere vieze leuke dingen. Onbetaalbaar!
Oja en ook nog een leuke, mijn dochter spuugde laatst voeding recht in de mond van mijn vriend Ik kwam niet meer bij, mijn vriend wist niet hoe vlug hij onze dochter aan mij moest overhandigen, om vervolgens zijn mond te gaan spoelen hihi.
ik lig hier helemaal dubbel! Geweldig! Onze dochter heeft vandaag voor het eerst haar luier bestudeerd en kwam tot de conclusie dat het toch wel veel op chocolade lijkt, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze er iets mee uitspookt....
Geweldig topic dit. Hier genoeg ranzige acties met lichaamseigen stoffen. Met stipt de ranzigste was de oudste die ineens piept dat z'n buikje au doet. Dus ik loop naar m toe en kniel om m een dikke knuffel te geven. Zodra we op ooghoogte waren kotste hij over mijn shirt heen zo tussen m'n tieten door m'n beha in. Argh!!! Moest ie nog keihard huilen ook omdat hij mama had vies gemaakt en hij bang was dat ik boos was. Arme hummel. Verder raad ik iedereen af om je kind te laten plassen op een potje in een kamer met vloerbedekking. Bij oudste plakte het potje aan z'n benen dus hij stond met potje met inhoud op vervolgens hele pot met pis zo over de vloerbedekking. Oudste heeft ook een keer onder de douche papa een mep tegen z'n piemel verkocht. Hij vond 't grappig dat papa's piemel dan opzij slingerde.
Mijn zoontje als baby ook zon vies poep verhaal. Badje vol, op de standaard, Nando gewassen en gesopt en even lekker in bad. Hij raakte zo ontspannen dan na een flinke pers heel het bad bruin kleurde en er kleine stukjes rondom mijn armen en zoon dreven. Nou sta je dan met je goed gedrag. Alleen thuis en dan sta je met een vol gescheten baby en vieze handen. Heb het uiteindelijk opgelost naar hoe dat weet ik niet meer.
O en dochter was net een jaar en had een flinke snottepin. Ik dus even een doekje pakken. Draai terug en ze had hem al. In der mond en slurpte er zo een sliert van een meter vanuit der neus recht der mond in. Alsof het uit der hersenen kwam. Braak
@Mol ik bedoel uiteraard mijn kleine Mag toch hopen dat papa de wc kan vinden hahaha. Toen mijn zoontje 1 mnd was heeft hij in het ZH gelegen met een AB kuur. Spuit luiers tot en met. A fijn hij had gepoept dus ik wilde makkelijk doen en hem op de bank verschonen dus luier gepakt verschoningsmatje onder hem gelegd. Doe de luier af draai me om om doekjes te pakken en zie in ene mijn man op hem af stieren met 2 handen. Wat bleek zoonlief poepte weer en wat doet manlief.. Die ving het met zijn handen op. Daar stond hij dan met zijn handen in een kommetje vol met poep. Vervolgens laat zoon nog een scheetje en komt er weer wat poep mee en dat vloog ook nog eens over m'n man heen nou toen kon je me echt opvegen..
Hier een kunstenaar wat dat betreft! Zoonlief en vriend gingen samen douchen. Als mijn vriend klaar is legt hij de sproeier op de grond zodat hij zachtjes omhoog sproeit en zoonlief nog even kan spelen zodat mijn vriend zich kan afdrogen. Op een gegeven moment roept mijn vriend of ik even kan komen helpen... en ik dacht nog "huh? helpen?" Maar goed ik ging naar boven en keek in de douche... ligt er een heerlijke drol OP de sproeikop!! Zoonlief heeft er dus gehurkt bovengehangen En volgens vriend waren zijn billen ook meteen schoon haha! Helaas geen foto van gemaakt... damn...
ik had net zo'n momentje... Gaf dochter de fles en hoorde het er beneden inspuiten, echt een paar harde knallen, en dochter maar lachen.. Ik til haar op om haar te verschonen en kotst er een hele fles uit ram over mijn haren, buik, en benen.. ik leg haar even neer en wil me afdeppen en zie ik dat ze ook dwars door haar luier,legging, en door MIJN broek heen heeft gescheten Ik zat dus van top tot teen onder de kots en poep haha.. broek is nu wit en bruin tegelijk
Ik heb met de zoon van mijn vriendin iets meegemaakt. Hij sliep altijd bij je in bed , en smorgens werd ik wakker van een koude natte vinger die in mijn gezicht tekende, ik werd goed wakker deed me ogen open, stopte meneer dus zijn vingertje in zijn diarree luier en dan in mijn gezicht tekenen.
Hilarisch!!! Ben gek op poep en pies humor Hier kna ik ook wel een boekje open doen, al is het niet meer zo origineel. De drijvende drollen hebben we hier ook vaak zat meegemaakt. Dochterlief kan er wat van, die heeft nu 2 keer in het bad gepoept en 1 keer vlak na het afdrogen een bruine veeg op de handdoek, dat ik denk: huh? ik had toch een schonen gepakt??? Ja hoor, een lekkere plakkaat tussen dr billen! ze kon meteen weer in bad. Zoonlief vraagt tegenwoordig standaard: mam, heeft ze al gepoept?? Voor ze samen in bad gaan. Dochterlief vindt neuzen tegenwoordig facinerend. Haalt er bulletjes uit en zit uitgebreid met 2 vingers tegelijk in dr neus. En ook bij mama, papa, opa en oma en iedereen bij wie ze er een te pakken krijgt Dochterlief is ook gek op water, ook die in de wc pot. Ze kijkt ook vaak met dr broer mee als die moet poepen of plassen. Hoevaak ik niet iets ( speelgoed, handdoek, wc verfrisser) uit de wcpot heb moeten vissen tussen de uitwerpselen die nog niet waren doorgespoeld.... dikwijls heeft ze er dan ook zelf mee gespeeld en heeft ze het nog in dr handen..... JAK!!!